Productinformatie op de website

Prima bedrijf

Goede spullen

Geen info over leverdatum

Dougy

Zelfs op zondag wordt er gewerkt,had ik niet verwacht. SUPER

snelle levering
erg goed verpakt
de prijs

JAM

Makkelijk bestellen en snelle levering top

Bert

Vlotte service. Vriendelijk personeel

C

Prima prijs kwaliteit verhouding, maar nog belangrijker: ze denken mee. Had een klein foutje gemaakt bij de bestelling, werd gebeld om te controleren of mijn bestelling wel goed was. In samenspraak... Prima prijs kwaliteit verhouding, maar nog belangrijker: ze denken mee. Had een klein foutje gemaakt bij de bestelling, werd gebeld om te controleren of mijn bestelling wel goed was. In samenspraak aanpassing besproken en alles is correct uitgeleverd door Warmteser4

Meedenken

??

RVD

Makelijk bestellen en een afhaalpuntg in de buurt. En ook fijn om even het product te zien en net nog even over de aanleg kunt praten.

Afhaalpunt in de buurt.

Voor mij bleef het onduidelijk of het product op de aangegeven tijd aanwezig zou zijn op de afhaallocatie. Op de afgesproken tijd kwam het bericht dat het er was. Verder prima, maar het had mij... Voor mij bleef het onduidelijk of het product op de aangegeven tijd aanwezig zou zijn op de afhaallocatie. Op de afgesproken tijd kwam het bericht dat het er was. Verder prima, maar het had mij geholpen als er tussentijds iets van melding was geweest, het is onderweg of iets in die vorm.

Kerstin

Ik ben heel blij met de goede service van Warmteservice. Naast goede en goedgeprijsde producten zijn zowel de winkel als magazijnmedewerkers altijd kundig en behulpzaam bij het vinden van de juiste... Ik ben heel blij met de goede service van Warmteservice. Naast goede en goedgeprijsde producten zijn zowel de winkel als magazijnmedewerkers altijd kundig en behulpzaam bij het vinden van de juiste oplossing of product. Erg blij mee!

Vriendelijk
Deskundig
Denken met je mee
Goede prijs

Assortiment kan soms iets mee keus hebben, maar ik snap dat je keuzes moet maken.

Nic

Prima. Goed online advies. Spullen direct voorradig. Vriendelijk geholpen aan de afhaal balie

Kaffert

Top - meer expertise dan de locale loodgieter.

Kundig personeel, duidelijke website, goede voorraad.

Remco

Artikel (onderhoudsset) was lastig te vinden op de site, maar eenmaal gevonden supersnel geleverd!

Groot aanbod, prima prijs, snelle levering

Ik kon het artikel op de site alleen vinden met google