Productinformatie op de website

Henkjan Marsman

We hebben bij Warmteservice Weert alle onderdelen voor een nieuwe hybride warmtepomp installatie besteld, inclusief nieuw ketel (Vaillant). Ze hebben ons destijds al geweldig begeleid bij het... We hebben bij Warmteservice Weert alle onderdelen voor een nieuwe hybride warmtepomp installatie besteld, inclusief nieuw ketel (Vaillant). Ze hebben ons destijds al geweldig begeleid bij het bestellen (goed advies over de componenten, goede checks op de volledigheid, goede communicatie over verloop en uiteindelijke levering), maar de levering was ook veel vroeger dan verwacht en in 1 keer volledig! Daarnaast hebben ze ons ook geweldig geholpen bij het afwikkelen van wat (kleine) defecten in de warmtepomp en de ketel: goed advies, snel contact met Vaillant en goede afwikkeling. Allemaal heel fijn. Wat ons echter zeer opvalt is de persoonlijke benadering: we hadden steeds contact met dezelfde persoon die ook voldoende tijd nam om ons te helpen. In deze tijd van alles maar sneller en goedkoper valt dat echt op. We zijn echt heel goed geholpen en zeer, zeer tevreden.

Goede service, persoonlijke benadering, voldoende tijd, ter zake kundig advies.

Ik zou het niet weten...

De Jong

Online product besteld, keurig direct een mail terug, en de afspaak levering ook weer met een mail op de hoogte gebracht

Bestellen en levering online ging prima.

Wanneer ik het product wilde ophalen bij een van jullie filialen was het product 2 dagen onderweg, en wanneer het product word geleverd bij een afhaalpunt is gelijk de volgende dag leverbaar. Wanneer ik het product wilde ophalen bij een van jullie filialen was het product 2 dagen onderweg, en wanneer het product word geleverd bij een afhaalpunt is gelijk de volgende dag leverbaar.
Gemiste kans voor nog wat extra klus spulletjes om mee te kunnen nemen uit jullie eigen filiaal.

Hans

Bestelling werd snel klaar gezet. Afhalen ging fijn. Medewerker adviseerde nog voor aansluiting kraan aan buis. Een heel prettige ervaring!

Deskundige medewerker.

Geen, ga zo door!

Hamers

Goed, snel, service

service en snelheid

Yvonne

Het bestellen via internet was gemakkelijk.

Vriend

Goede informatie goed geholpen

Duidelijk

Arnold

Bestellen, ophalen en monteren. Vriendelijke medewerkers en de koffiemachine staat klaar

N.

Erg goed geholpen, zocht een douchebak in een formaat en vorm die blijkbaar allemaal moeilijk leverbaar waren (meerdere zaken geprobeerd, meesta; 5-6 weken levertijd). Ook bij warmteservice eerst... Erg goed geholpen, zocht een douchebak in een formaat en vorm die blijkbaar allemaal moeilijk leverbaar waren (meerdere zaken geprobeerd, meesta; 5-6 weken levertijd). Ook bij warmteservice eerst bericht dat de douchebak die ik online besteld had pas na 6 weken leverbaar was. Uiteindelijk een andere gevonden op hun site met 2-3 weken levertijd. Een belletje om de bestelling aan te passen was voldoende. Na anderhalve week kon ik de bak al komen halen en de medewerker heeft 'm zelfs voor me in de auto gelegd. Hulde!

Aanbod, communicatie, klantvriendelijkheid

Michael.P

Ik kom al jaren bij deze vestiging in Hengelo en ben zeer tevreden en ook krijg je er goed advies en personeel erg behulpzaam en klantvriendelijk...

Prijzen nog lager te houden

Koper