Productinformatie op de website

Tom Dam

Snelle levering voor de juiste prijs, Dat met mensen in de winkel die positief met je meedenken, maakt het plezierig om met Warmteservice zaken te doen.

Kennis van de medewerkers in de winkel, mensen die met je meedenken.

Nu nog geen

Kees

Ruim assortiment, snelle correcte levering.

van 't Hof

Na een chat met één van de medewerkers, waarbij diverse mogelijkheden aangedragen werden, een bestelling gedaan.

Goede info vooraf, snelheid van reactie bij chatgesprek, klantvriendelijke benadering.

Bert

In Wormerveer konden ze me niet zo best helpen met het uitzoeken van de juiste radiator. Enigszins onervaren personeel (the new guy, in meen enrico?) kon me niet helpen aan een radiator in deze maat... In Wormerveer konden ze me niet zo best helpen met het uitzoeken van de juiste radiator. Enigszins onervaren personeel (the new guy, in meen enrico?) kon me niet helpen aan een radiator in deze maat met een linkse aansluiting (terwijl deze radiatoren zowel links als rechts aangesloten kunnen worden)

Kan gebeuren natuurlijk, dus maar zelf uitgezocht en besteld online in plaats van in de winkel.

groot assortiment

geen op dit moment

ad

geen doorgaan zo

Michiel

Gemotiveerde mensen met technische kennis die nog wel dat stapje extra willen zetten. Persoonlijk contact met de vestiging nog mogelijk, heel fijn en werkt voor iedereen makkelijker!

Persoonlijk contact per vestiging
Mooi assortiment
Nette prijzen

Productomschrijving over de producten op de website kan beter.

Arjan

Goede service correcte levering

Hoefs

Goed geholpen in de chat met support agent.
Prettig te woord gestaan in de winkel.

Als ik iets bestel uit beschikbare winkelvoorraad en ik wil t ophalen, geef dan aub aan dag het artikel voor mij gereserveerd wordt.

Simon

Bestelt via internet, afgehaald in Uithoorn. Ik werd gebeld dat het klaar lag.

Alles klopte

Niels

Prima ervaringen met warmteservice, alleen de bezorging van het pakket door PostNL bij hun eigen PostNL afhaalpunt is een drama. Na diverse mislukte pogingen bij verschillende afhaalpunten hebben ze... Prima ervaringen met warmteservice, alleen de bezorging van het pakket door PostNL bij hun eigen PostNL afhaalpunt is een drama. Na diverse mislukte pogingen bij verschillende afhaalpunten hebben ze het pakket dan maar retour Warmteservice gestuurd.

Het niet bezorgen van de bestelling door PostNL is door Warmteservice goed opgepakt door daar zelf proactief met mij over te bellen en te overleggen hoe dit kan worden opgelost

Wellicht overstappen naar een andere besteldienst?