Productinformatie op de website

Joeri

Fijne en snelle levering van de radiatoren

F

Ongelofelijk dat er op een zaterdag bezorgd wordt en dan ook nog niet op afgesproken tijdsvak wordt geleverd.
Als bedrijf zijnde is dat niet heel handig. Het lijkt me verstandig om alleen op werkdagen te laten afleveren door PostNL

Donselaar

Snel met goede communicatie!

Even bellen om aan te kondigen dat je gaat leveren en dan ook nog met de klant meedenken. Super!

Op dit moment niet van toepassing

P koopmans

Helemaal goed top

Fred

Via internet had ik gezien dat het onderdeel in hoorn voorradig was. Dus was ik eerst van zaandam naar hoorn gereden om het op te halen. Helaas bleek dat onjuiste informatie was het was dus niet... Via internet had ik gezien dat het onderdeel in hoorn voorradig was. Dus was ik eerst van zaandam naar hoorn gereden om het op te halen. Helaas bleek dat onjuiste informatie was het was dus niet aanwezig. Dus daarna besteld en met twee dagen in huis. Jammer van het ritje , dat wel !

Voorraad beheer op de website niet goed

Jos

Conform verwachting en leverbelofte afgehandeld en geleverd. Netjes binnen 24 uur. Eigenlijk is dat meer dan normaal of redelijk is.

Perfect conform verwachting

Hein

Goed advies gekregen. Artikel besteld en binnen een dag geleverd. Super!

Peter Olijslagers

Bestelling bijna volgens afspraak geleverd.... op 1 onderdeel na...., maar na 1 telefoontje was dat ook geregeld. Altijd goede service... heet niet voor niets Warmteservice.

Alles op het gebied van de 'loodgieter' te koop...

Ik zelf had wat problemen met er achter te komen of ik alles wat nodig was voor de Therminon vloerverwarmingsunit Composiet LTV in de bestelling had staan. Uiteindelijk is ook dat goed gekomen.

bas

Snel en netjes geleverd

omschrijving / levering

info tijdens navraag verwachte leveringsdatum

Werner

Overzichtelijke website en nette bezorging.

Snel, accuraat en goede afbeeldingen.

Het is niet altijd duidelijk waar subartikelen zijn gebleven in het boodschappen mandje.