Productinformatie op de website

Stalman

montage teksten, onderhoudteksten op site (de monteurs hadden t weggegooid met het verpakkingsmateriaal)

Johan van der Wal

Snelle service en levering

1 tip
Gewoon zo doorgaan

Paul

Goed assertief, levertijd van originele bestelling was 5/6 weken waarna ik gebeld werd om te checken of ik niet toch sneller wilde door een andere radiator te bestellen

Klantgericht

Sturrus

Goede en snelle service

Benschop

Snelle afhandeling en goed product

Heuvel

Heldere informatie en snelle levering.

Barnier

Het bestelde artikel in goede orde en op tijd ontvangen.

Sarah50

Goede producten, veel keuze, snel geregeld/bezorgd, je wordt op de hoogte gehouden van de verzending wanneer bezorgd wordt.

Klantvriendelijkheid en goede service

Soms vind je hetzelfde productartikel voor een veel lagere prijs en dan bedoel ik niet een verschil van een paar euro maar van een paar tientjes of meer

Jan Koster

Daar er voor het door mij bestelde artikel geen afbeelding was had ik het verkeerde artikel besteld na retourzending en geleverde foto aan jullie klantenservice heb ik alsnog het juiste artikel... Daar er voor het door mij bestelde artikel geen afbeelding was had ik het verkeerde artikel besteld na retourzending en geleverde foto aan jullie klantenservice heb ik alsnog het juiste artikel ontvangen een en ander is zeer vlot afgehandeld dit tot mijn grote tevredenheid waarvoor mijn complimenten

toch afbeeldingen van de artikelen voorzien zodat misverstanden voorkomen kunnen worden

Hans Reinders

Alles wat ik tot nu toe bestelde werd vlot geleverd in het plaatselijke filiaal.