Productinformatie op de website

Tim

Klepjes besteld via de web shop

RB

Vlotte bezorging, prima prijzen.
Maar, de beschrijving van pomp Wilo-Para maakte niet duidelijk dat deze een eigen (typische) aansluit stekker nodig heeft.
Hij wordt wel getoond, maar meer...
Vlotte bezorging, prima prijzen.
Hij wordt wel getoond, maar meer met de nadruk op extra temp beveiliging, en die had ik al van de vorige pomp. Nu moest ik deze nabestellen, met extra bezorg kosten.

Aangeven met welke aansluitstekker de pomp moet werken.

Joeri

Super! Snel, scherp geprijst en een goede omschrijving op de website.

Snelheid

reinieren

Het onderdeel nog redelijk snel geleverd netjes gebeld over de levertijd

snellere levering dan eerst gedacht net contact over levering

Ga zo door

Martijn

Top! Bestelling zelfs binnen 1 dag bezorgd.

Peters

Ik heb een windy 2B uit de outlet aangeschaft
Deze heb ik ontvangen zonder handdoeken rek de windy 2B is een Heater met handdoeken rek
Ook zaten er fijne krasjes op het zwarte...

Ik heb een windy 2B uit de outlet aangeschaft
Ook zaten er fijne krasjes op het zwarte plastic zat ook geen bescherm folie op dit stond ook niet vermeld
Het lijkt erop dat deze windy al eerder is gebruikt
In de outlet stond niets vermeld in de tekst dat deze windy 2B zonder handdoeken rek werd geleverd
Dit is dus een Windy en had dan in de outlet als een type windy in de outlet aangeboden moeten worden en niet als een windy 2B
Ik heb gebeld met warmte service en hier krijg ik te horen dat er geen handdoeken rek wordt nageleverd Dus let op dat je niets in de outlet koopt oude zooi

R.Klok

Snelle levering. Netjes verpakt.

Duidelijke site. Snel geleverd. Netjes op de hoogte gehouden via mail.

Daniel

C. de Vos

De service aan de balie was goed maar ik zou een mail krijgen of gebeld worden maar dat gebeurde niet dus gebeld, een tijdje in de wacht toen maar de klantenservice die zij dat we het artikel op... De service aan de balie was goed maar ik zou een mail krijgen of gebeld worden maar dat gebeurde niet dus gebeld, een tijdje in de wacht toen maar de klantenservice die zij dat we het artikel op konden halen.
Kunnen jullie niet beter aangeven dat als het op voorraad is dat je het op unt hlen.

De service aan de balie en e rekening via de amil.

Aangeven dat als het op voorraad is dat je het op kunt gaan halen.

Pad

Positief, goede communicatie met locatie Adam Oost.
Echter de bezorging bleek een rooster van 1 van de bestelde radiatoren bes chadigd.
We krijgen over 3 weken een nieuw rooster geleverd.

Bezorgservice : kijk de order goed na voor de levering en ook bij aflevering!