Productinformatie op de website

Degen

Pakket was snel geleverd en goed verpakt.

Product was goed verpakt maar in een te grote doos. mijn kliko was meteen half gevuld met vulling uit de doos.

Jacob

Uitstekend

Pieter

Fijn product en snel en correct geleverd

Goed product en snelle levering

In de kartonnen doos zat veel karton om het op te vullen. Dat maakte het geheel erg zwaar. Ik had moeite om de doos vanaf het pakketpunt naar huis te dragen. Iets lichter zou fijn zijn.

Guido Biesmans

Positief: servicegericht

Bereikbaarheid

Jp

Zeer goed geholpen, zelf niet een goede bestelling geplaatst maar werd snel en netjes opgelost volgende dag alles binnen

De Boer

Prima Service

Goede informatie en klantvriendelijk

Rene

De spullen keurig op tijd binnen

Suiker

Producten medio okt besteld en deze zouden met levertijd van 3-5 dagen worden geleverd. De levertijd liep steeds verder op tot de laatste mail met een verwachte leverdatum van 19 dec! Producten medio okt besteld en deze zouden met levertijd van 3-5 dagen worden geleverd. De levertijd liep steeds verder op tot de laatste mail met een verwachte leverdatum van 19 dec!
Uiteindelijk kon er nadat ik contact heb gezocht toch eerder geleverd worden als ik €26 extra zou betalen. Ik ben blij dat ik de spullen die ik echt nodig had op 2 nov heb ontvangen maar het voelt wel raar dat ik daar dan 26€ extra voor moet betalen omdat jullie er met je vaste leverancier niet uitkomen en dat vergeten zijn op de website te vermelden.

Pro actief informeren zeker als er iets niet goed gaat.
Info website verbeteren
Klant niet laten betalen als er bij warmteperiode iets niet goed gaat.

Robbie

Supersnel geleverd, dag 1 besteld, dag 2 geleverd. Top service.

Ben

De materialen waren netjes volgens afspraak beschikbaar. Wel jammer dat er meerdere beschadigingen aan de buizen zaten die ook door de medewerkers werden opgemerkt maar waar niets mee werd gedaan.

Gemakkelijke site

Producten waren beschadigd. Probeer dit te voorkomen.