Productinformatie op de website

Ad

Goede service en alles keurig bezorgt het duurde alleen wat langer voor alles binnen was

Groot assortiment met een eerlijke prijs.

Beter op de hoogte houden van de vordering van de bestelling mits de levertijden die op de site staan niet worden gehaald

Boskamp

Bestelling opgehaald in Gennep.
Vriendelijke balie.

Mooie prijs voor bestelde artikel.

Geen, gewoon een fijne winkel.

Peter van Oosten

Uitstekende ervaring! Vriendelijke ontvangst, bestelling lag keurig klaar, ik had nog twee aanvullende vragen, medewerker gaf gelijk goed advies en ik heb vervolgens ook deze artikelen naar... Uitstekende ervaring! Vriendelijke ontvangst, bestelling lag keurig klaar, ik had nog twee aanvullende vragen, medewerker gaf gelijk goed advies en ik heb vervolgens ook deze artikelen naar tevredenheid aangeschaft.

Klantvriendelijkheid, kennis van zaken

Geen, ga zo door

Willem

Een uitstekend bedrijf om mee te werken, ook als particulier. Na mijn online bestelling werd kort daarna gebeld door een medewerker van de locatie Alphen aan den Rijn met de mededeling dat de... Een uitstekend bedrijf om mee te werken, ook als particulier. Na mijn online bestelling werd kort daarna gebeld door een medewerker van de locatie Alphen aan den Rijn met de mededeling dat de bestelling goed was ontvangen en dat ik n sms-bericht zou krijgen wanneer het product binnen was. Dat gebeurde ook binnen twee werkdagen. Toen ik het product, een elec. wandkachel, ging ophalen werd ik weer heel vriendelijk geholpen.

Goed assortiment en vriendelijke en professionele medewerkers

Niet

Arno Croonen

Vriendelijk , en zaakkundig advies, reeds meerdere malen met goed gevolg projecten kunnen afmaken

Sabien

Mooie tweede kans radiator voor goede prijs

Vriendelijk

Nee

W

Pressalit Toiletbril gekocht voor een schappelijke prijs

In ‘t Veld

Goede ervaring: bestelling, facturering, aflevering.

HirsaA aannemersbedrijf BV

Zakelijke klant, ZEER tevreden over de service die geboden wordt. Tevens hebben de medewerkers de juiste kennis in huis en denken ze erg mee in het zoeken van oplossingen. Geen op of aanmerkingen !... Zakelijke klant, ZEER tevreden over de service die geboden wordt. Tevens hebben de medewerkers de juiste kennis in huis en denken ze erg mee in het zoeken van oplossingen. Geen op of aanmerkingen ! Warmteservice Gouda ga zo door!

Snelle leveringen

Uitgebreidere detail info op de website bij artikelen of datasheet van de fabrikant

R