Productinformatie op de website

Frans

Snelle service goed advies en vakkennis

Klant gericht goed advies

Mick

Heel erg tevreden

klantvriendelijk

Pieter

Al jaren een fijne plek om materiaal te kopen voor een klus. Fijn personeel en al weet je het zelf een x niet dan weten ze het daar wel.

Joost

Perfecte service! In dit geval het terug nemen van een, door mij, verkeerd besteld artikel en razendsnelle levering van het juiste!

Pascal

Als ik installatie spullen nodig heb kom ik altijd hier, geen idee of ze duurder of goedkoper zijn maar ze geven altijd uitstekende uitgebreide service en dat is veel meer waard dan mogelijk die ene... Als ik installatie spullen nodig heb kom ik altijd hier, geen idee of ze duurder of goedkoper zijn maar ze geven altijd uitstekende uitgebreide service en dat is veel meer waard dan mogelijk die ene euro bij de buurman. Ik ben geen pro maar dat maakt ze niets uit je wordt gewoon uitstekend geholpen. Kortom top tent !

We hadden een uitdaging met zone’s voor de verwarming.. welke knoppen , merk smart thermostaten verlopen voor de radiatorkranen die moesten passen,, kortom niet even iets wat je zo uit het schap... We hadden een uitdaging met zone’s voor de verwarming.. welke knoppen , merk smart thermostaten verlopen voor de radiatorkranen die moesten passen,, kortom niet even iets wat je zo uit het schap pakt. Samen hebben we ernaar gekeken , mogelijkheden vergeleken, zelfs dingen geprobeerd en uiteindelijk tot een werkende oplossing met een nefit oplossing.
Zo hoort het met service en zo zie je het zelden elders…

Rvh loodgieter

Haal veel in schagen super hoe ze me helpen vriendelijk en denken mee top team daar

Word altijd goed geholpen

Van der Wielen

Prima , online bestelling , snel levering

Deppenbroek

De bestelde radiator was beschadig en niet compleet in de winkel snel en netjes opgelost tot ieders tevredenheid supergereged

Vriendelijk geholpen om het op te lossen

E. Martijn

U heeft mij snel een goed product geleverd. Ook ben ik heel blij met de uitgebreide handleiding.

Snelle levering, prima prijs, goed product, uitgebreide handleiding, veel informatieve reviews

De info op de website vind ik niet optimaal. Ik wil graag in 1 oogopslag zien of het een bedrade of een draadloze thermostaat is. Dat hoort wat mij betreft bij het kopje Belangrijkste kenmerken. En... De info op de website vind ik niet optimaal. Ik wil graag in 1 oogopslag zien of het een bedrade of een draadloze thermostaat is. Dat hoort wat mij betreft bij het kopje Belangrijkste kenmerken. En er wordt niet uitgelegd wat Opentherm communicatie is. De site lijkt me niet alleen bedoeld voor technische experts.

Peter

Prima service

Zie antwoorden bij vorige vraag