Productinformatie op de website

Loodgietersbedrijf koolhaas

Warmteservice hillegom , soms te duur maar service is goed

Prijzen voor de echte installateurs beter maken over alle producten . Er zit te veel verschil in , in verglijking met wasco en plieger .

J. Belle

Mijn bestelling werd heel snel geleverd. 's avonds 21.00 uur besteld, volgende dag bezorgd.

Jelle JM

Altijd goede service door vriendelijke medewerkers die verstand van zaken hebben. Terugbrengen is ook nooit een probleem (mits voldaan aan de voorwaarden daarvoor) en geld terug gaat bijzonder... Altijd goede service door vriendelijke medewerkers die verstand van zaken hebben. Terugbrengen is ook nooit een probleem (mits voldaan aan de voorwaarden daarvoor) en geld terug gaat bijzonder gemakkelijk via het terugpinnen. Tot nu toe altijd tevreden met Warmteservice.

Zie hiervoor

Misschien iets meer productinfo op de website. Nu moest ik een elektrische badkamerradiator retour brengen omdat ik bij bestelling niet wist dat ik deze (met IP 22) niet op de plek kon plaatsen waar... Misschien iets meer productinfo op de website. Nu moest ik een elektrische badkamerradiator retour brengen omdat ik bij bestelling niet wist dat ik deze (met IP 22) niet op de plek kon plaatsen waar hij voor bestemd was.

Peter

Alles prima geregeld, snelle levering. top.

Muhammet

Alles is perfect

Jan

Prima service

cloudbuilder

Ik heb niets op te merken. Ik betaal ergens voor en verwacht dan dat de zaak zo wordt afgewikkeld als mij voorgesteld was. De verzendingsafspraak is keurig nagekomen en de verpakking was ook goed.... Ik heb niets op te merken. Ik betaal ergens voor en verwacht dan dat de zaak zo wordt afgewikkeld als mij voorgesteld was. De verzendingsafspraak is keurig nagekomen en de verpakking was ook goed. Het artikel was in goede staat met benodigdheden.

Duidelijke vermelding of iets in voorraad is en wanneer je het kunt verwachten. Beter kan het niet.

Zou het niet weten.

MJ Wassenaar

Prima bedrijf met medewerkers die weten waar ze het over hebben

vlotte levering en duidelijke website

nvt

Notermans

Goede service, geen vraag is teveel, hele ervaren personeel achter de toonbank, kortom alles goed

Ga zo door, toppers

Ad van den Assem