Productinformatie op de website

Bosch

Perfect geholpen. Zeer vriendelijke en behulpzame verkopers. Top!

Bvm

Duidelijke informatie en nette en goede levering als bevestigd.

Henk

Deze ervaring was goed alles lag klaar ben keurig gebeld en heb het afgehaald. Alles liep goed.

Snel en goed geholpen

Geen op dit moment met deze ervaring

Joop

Zeer tevreden, order was niet compleet maar medewerker heeft gezorgd dat ik het ontbrekende product als nog de volgende dag in huis had, dat noem ik service, super bedankt.

Dat weet ik nog niet moet één artikel retour doen, omdat we het niet nodig hadden, kijken hoe dit verder gaat aflopen, maar heb er wel één goed gevoel bij.

De allesklusser

Ik had enkele vragen telefonisch gesteld, en werd erg netjes te woord gestaan, de bestelling gedaan en weer correct bediend, het door mij teveel bestelde kon ik terug brengen zonde enige moeite en... Ik had enkele vragen telefonisch gesteld, en werd erg netjes te woord gestaan, de bestelling gedaan en weer correct bediend, het door mij teveel bestelde kon ik terug brengen zonde enige moeite en meteen terug betaald.
iets wat men mag verwachten, maar zeker niet van zelf sprekend is tegenwoordig.

Op de website werd aan gegeven, bij vragen telefonisch contact op te nemen, en dat liep uitermate goed. ik kan me geen verbeter punten verzinnen,

Roeland

Begin van de avond besteld, direct een bevestigings mail en nog geen 15 minuten later stond de zending reeds klaar om verzonden te worden. Volgende dag in huis, zoals beloofd. Binnenkort opent een... Begin van de avond besteld, direct een bevestigings mail en nog geen 15 minuten later stond de zending reeds klaar om verzonden te worden. Volgende dag in huis, zoals beloofd. Binnenkort opent een filiaal in Grootebroek (Stedebroeck ) en ondanks dat Zwaag (Hoorn) niet ver weg is, zit dit vlakbij mijn woonplaats. Het zijn ook fijne zaken om te komen

Jacobus

Bestelling en levering vlot afgewerkt.

Breed assortiment en redelijke voorraad met snelle levering.

Verzendkosten beperken en artikelen in aktie/aanbiedingen.

Kris Lagniau

Correcte levering op korte termijn.

Koukleum

Zeer snel. S'avonds besteld, de volgende dag in huis

Info op de website, ik kon niet goed terugvinden welke kamerthermostaten op mijn cv ketel passen.

Veenendaal

Snel geleverd conform belofte op de site.