Productinformatie op de website

Veenendaal

Snel geleverd conform belofte op de site.

Gerard

Helemaal top

Baalbergen

Website duidelijk. Product geleverd zoals getoond. Goed verpakt en met 2 dagen in huis.

Reklametotaal

Vriendelijk en vlot

K den Besten

Keukenboiler besteld en keurig de volgende dag geleverd

prima en snelle levering

de afleverbevestiging was verwarrend zou de volgende dag worden geleverd, maar er stond wordt misschien maandag verzonden en zondag geleverd. maar was er de volgende dag al

Marco

Is geen aanrader . Verzendkosten zijn belachelijk duur rond 35 € voor iets kleins en als je het ophaal sta je er best lang te wachten voordat je geholpen word denk door te weinig personeel

Veel keuze

Levering online

Angelo lisci

Gewoon top geregeld

Merel

Perfect! klantvriendelijk en een goede service.

Klantvriendelijk

Peter

Bestelling in goede staat ontvangen
Vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel. Snel geholpen

Sandra

Vriendelijk contact aan de telefoon en de balie.

Vriendelijk contact aan de telefoon en de balie.

Ik had een order bij jullie gedaan omdat er stond dat er 1 op voorraad was bij jullie vestiging, telefonisch werd mij verteld 2 weken levertijd, dan was bestelling niet nodig, want dat betekende dat het onderdeel niet meer leverbaar is omdat ik al op de hoogte was dat het niet meer werd geproduceerd door de leverancier.

Collega ging bellen met geberit en bevestigde mijn verhaal, niet meer leverbaar. Toen ik de collega wees dat er dan onjuiste informatie op de website stond is hij gaan zoeken in magazijn en inderdaad er bleek er nog 1 op voorraad in Hoorn, computer systeem klopte.

Het had wat telefoontjes gescheeld al had de info uit systeem gecontroleerd zijn met voorraad.

Dit alleen als tip, aangezien jullie vragen naar mijn ervaring.
Ik ben zeer tevreden over de service.