Productinformatie op de website

Guus

Niet zo heel erg tevreden. Had een radiator besteld, en deze werd neergezet op een karretje.
Aangezien ik al op leeftijd ben, had het fijn geweest als er even geholpen had kunnen worden, om hem in de auto te leggen., zeker omdat er verder niemand in de winkel was.

Snelle levering en goede prijs.

Als de drukte het toelaat, misschien een extra handje bij mensen op leeftijd.
Heb nu weer een week rugklachten gehad.

Vliet

Prima, zoals je het verwacht

Ronald

Slecht, tot meerdere keren niet de juiste bestelde spullen mee gekregen. Moet nog steeds terug omdat ik nog steeds niet heb wat ik heb besteld.

Opzig aardige vent in de winkel, jammer dat je niet het juiste mee krijgt en steeds terug moet

De juiste spullen leveren die ik bestel is een redelijk begin

?

Goede en snelle warmteservice.

Claessens

Correct en vriendelijk geholpen.

Fleischeuer

Op zoek naar ontluchtingssleutel, ivm naar mijn idee verschillende maten contact gehad met Yassin van service desk, deze medewerker wist precies wat te doen, en dankzij chatsessie tot een oplossing... Op zoek naar ontluchtingssleutel, ivm naar mijn idee verschillende maten contact gehad met Yassin van service desk, deze medewerker wist precies wat te doen, en dankzij chatsessie tot een oplossing gekomen, hierna betreffende sleutels in vestiging Heerlen opgehaald, prima geholpen, zowel door servicedesk medewerker en door baliemedewerker in Heerlen, prima zaak met prima service

Ga zo door, ik ga vaker terugkomen

mm

snelle levering

Westerhof

Altijd keurige levering en de ene dag besteld volgende dag geleverd, ook zijn de prijzen normaal

Warner

Top

zie sterren, en ja een scherpe prijs

Wasseveld

Goede service