Productinformatie op de website

Willem

Bijzonder goed / hulpvaardig / kennis van zaken / vriendelijk /

K. Lant

Wat langer geduurd alvorens artikel ontvangen. Verder is de transactie naar wens verlopen en ook het contact met de klantenservice.

Piet

Prima.

Wouter van der Poel

Hele fijne communicatie, goed advies en deskundig personeel.
Daarbij een goed assortiment artikelen die te verkrijgen zijn.

Goede service en fijn persoonlijk contact.

Gerard

goede en veel communicate

Eric

Op zich prima, moest alleen zelf informeren waar mijn bestelling bleef, kennelijk was deze tijdig in Helmond gearriveerd maar bleek beschadigd te zijn. Twee dagen later bericht ontvangen dat ik het... Op zich prima, moest alleen zelf informeren waar mijn bestelling bleef, kennelijk was deze tijdig in Helmond gearriveerd maar bleek beschadigd te zijn. Twee dagen later bericht ontvangen dat ik het op kon halen. Lijkt me dat netjes als ik n berichtje had gehad dat eea vertraagd was.

Koper informeren als de logistiek vertraging oploopt.

Huub Meulemeesters

Heb ik zojuist sterrren voor gegeven.

Goed geen verbeterpunten

Ruud

Zeer goed.

Geweldige service, bij retour stond dezelfde dag het bedrag weer op mijn rekening.

Bestellen was wat onhandig, 3 aparte spullen waren 3 aparte verzendingen, dit vond ik minder.

Rudi

Goede service en kennis van zaken. Altijd vriendelijke mensen in de winkel

Groot assortiment

Op site moet je goed opletten dat gekozen vinkje (bijvoorbeeld wanneer er een keuze gemaakt kan/moet worden in afmetingen) ook op de bestelling komt te staan. Vaak toch naar de standaard waarde.

Rene

Meestal ga ik naar de vestiging in Eindhoven, super service, in den bosch ging het iets anders, nee hebben we niet , kan niet. Vervolgens in Eindhoven gevraagd geen probleem alles netjes kompleet,... Meestal ga ik naar de vestiging in Eindhoven, super service, in den bosch ging het iets anders, nee hebben we niet , kan niet. Vervolgens in Eindhoven gevraagd geen probleem alles netjes kompleet, maakt niet uit hoe druk ze nemen de tijd en lossen je probleem op. Top

Goede kwaliteit, en kundig personeel

Iets klant gerichter, ik had het idee dat deze medewerker niet zat te wachten op een particulier met vragen.