8.2/10
Productinformatie op de website

de vrij

Velthuizen

Goede ervaring

prijs kwaliteit verhouding en klantvriendelijkheid bij afhalen. medewerker heeft bestelde artikelen zelf naar mijn auto gebracht.

iets grotere showroom

boegheim

Goede ervaring

Bij thuiskomst bleek er een beschadiging aan de radiator, gebeld en er werd zonder enige discussie een vervanger besteld. Top geregeld!

De website werkt slecht op een Android telefoon.

Boerdam

Uitstekende ervaring

snelle levertijd, goede prijs kwaliteits verhouding

nee

Cardinaal Cardinaal

Matige ervaring

van Leeuwen

Uitstekende ervaring

after sales kunnen wij nog niet beoordelen daar de leveren vandaag plaats vindt. Verder zijn wij tot nu toe dik tevreden over de behandeling. verdienen een "warme douche".

Geen verbeterpunten of tips probeer zo te blijven wat wij ervaren hebben.

van Loon

Uitstekende ervaring

Bij afhalen nog wat dingen toegevoegd aan mijn bestelling. Veel kennis bij de medewerkers op filiaal hoofdweg Rotterdam. En zeer goed geholpen en geadviseerd, volgende keer zeker weer !

NVT

Haringsma

Uitstekende ervaring

Snelle levering tegen een goede prijs. Veel items direct op voorraad. In Rotterdam-oost is de klantbenadering in de vestiging uitstekend te noemen.

geen tips

Kik

Redelijke ervaring

Ja, voor de 2e maal was een artikel toch niet aanwezig, terwijl ik een bevestiging had gekregen dat ALLE bestelde artikelen afgehaald konden worden en dus aanwezig waren. Dat betekende extra reizen.... Ja, voor de 2e maal was een artikel toch niet aanwezig, terwijl ik een bevestiging had gekregen dat ALLE bestelde artikelen afgehaald konden worden en dus aanwezig waren. Dat betekende extra reizen. Vervelend dus. Vandaar mijn matige beoordeling.