Productinformatie op de website

Arjen

Goed geholpen, meneer deed aan extra verkoop (succesvol), was aardig richting m'n kind!

Overzichtelijk website, goed geholpen in de winkel, parkeerplek, kon iets extra's kopen in winkel.

Er staat op de website niet duidelijk aangegeven dat buis per zes meter is en er zelf gekozen kan worden in hoeveel stukken het moet. Beoordelingssterretjes kunnen bijna niet aangevinkt worden, als... Er staat op de website niet duidelijk aangegeven dat buis per zes meter is en er zelf gekozen kan worden in hoeveel stukken het moet. Beoordelingssterretjes kunnen bijna niet aangevinkt worden, als je vijf sterren wil geven (is natuurlijk niet handig hé!).

Peter

Een thermostaat besteld voor elektrische vloerverwarming. De thermostaat was keurig vepakt en snel geleverd.

Assortiment

marco

Jullie zijn een geweldige winkel met ontzettend veel ervaring en goed advies

Weten waar je het over hebt

Ga vooral zo door

Scheffer

Ik kreeg goede voorlichting in de winkel. Ook via de klantenservice van Resideo. Achteraf heb ik de zoneregelaar omgeruild in de winkel. Ik werd prima geholpen. Top

Snelle levering en goede voorlichting

Voor de hcc100 graag een duidelijker installatie uitleg mbt account aanmaken als particulier

mw J Blokker- Hoekema

Zijn er eigenlijk niet. Die paar keren dat er contact met jullie is geweest, zeer tevreden over!

Nvt

d.g de waij

Gewoon prima geregeld en gemaakte afspraken worden nagekomen.

Rob

Jammer dat jullie geen vul/spoelpomp verhuren voor een zonneboiler :(

R

Niet goed, traag en te duur

Woudenberg

Vlotte levering goedverpakt

Levering en afspraken

Huub van der Lee

Goede service, snel geleverd

Als ik vraag of ik zelf een zonneboiler mag installeren konden ze daar geen antwoord op geven.