Productinformatie op de website

Gert

Snelle levering vriendelijk personeel

Rene van Maanen

Snelle correcte levering van de radiatoren.
Goede informatie verstrekking bij de balie medewerker.
Zeer behulpzaam bij het beantwoorden van een vraag.

Geen. Behoud de goede kwaliteit en de klantvriendelijkheid en behulpzaamheid van de medewerkres bij de afhaalbalie.

Jac

Gekozen voor afhalen bij filiaal. De verpakking van mijn infrarood paneel was zwaar beschadigd. Uw medewerker had bij ontvangst van de bestelling de beschadiging al opgemerkt en gecontroleerd, bij... Gekozen voor afhalen bij filiaal. De verpakking van mijn infrarood paneel was zwaar beschadigd. Uw medewerker had bij ontvangst van de bestelling de beschadiging al opgemerkt en gecontroleerd, bij afhalen nogmaals samen het paneel gecontroleerd. Alles oké. Prima van uw verkoopmedewerker, jammer van het onzorgvuldige transport.

Service in de winkel.

Transport zorgvuldiger

Beemster

Prima en goed geregeld

Uitgebreid assortiment

Aan huis bezorgen vanaf een acceptabel inkoopbedrag

Lennert

Perfect

Peter

Warmteservice had weer eens de meest voordelige aanbieding. De levering was ook sneller dan ik had verwacht.

Goede prijzen
Flotte levering
Uitgebreid assortiment

Kan er geen verzinnen

J.O.

Duidelijke site, snelle sevice

Wim

Goed.
Zeer behulpzaam. Gezocht artikel uiteindelijk in overleg met balie medewerker via Internet besteld en laten opsturen.
Ik kom zeker terug!
After sales kan ik nog niets over...
Goed.
Ik kom zeker terug!
After sales kan ik nog niets over zeggen. Is hopelijk niet nodig.

Zie tekst ervaring.

Geen.

Daniel

Proffesionals

Richard

Ik vind het vreemd als je de ene dag een bestelling doet dat ik een dag later nog steeds niet gebeld wordt dat de bestelling gereed ligt, terwijl het spul voorradig was.

Website

Ik bestel dus niet meer online. Als verbeterpunt bestellingen snelker gereed maken, liefst binnenn2 uur en niet 2 dagen