Productinformatie op de website

Drent

Was netjes geregeld via internet besteld en bij de winkel opgehaald.

Stuve

Goed contact met de mannen van filiaal Groningen. Altijd alles goed geregeld en een goede service.

Gratis levering bij je thuis. Goede service bij een beschadigd artikel

Er zijn webshops die veel scherper kunnen op identieke artikelen. Kortingen voor ondernemers vallen erg tegen

Kleinrouweler

Erg goed en snel

Snel, vriendelijk en snel

Bakker

Slecht. Lang op de bestelling moeten wachten. Eerst was de airco er wel en de installatiematerialen niet. Toen zouden de materialen er zijn en de airco niet en 3 week later was de airco er maar de... Slecht. Lang op de bestelling moeten wachten. Eerst was de airco er wel en de installatiematerialen niet. Toen zouden de materialen er zijn en de airco niet en 3 week later was de airco er maar de materialen niet. Van 16 mei tot 6 juli moeten wachten. En heb constant zelf moeten bellen. Erg jammer deze gang van zaken!!

Bos

Prima afhandeling internet bestelling.

Telefonische reactie op mijn bestelling.

Geen.

Datema

Vriendelijk, klantgericht, behulpzaam.

Bijma

Goede service vriendelijk personeel

Borgdorff

Top Service, alles goed geleverd en prettige communicatie.

Goede terugkoppeling levermoment

Wierenga

Altijd super service. Behulpzaam en doen nooit moeilijk.

Jan NN

Prachtige zinken regenpijpen voor een zeer betaalbaar bedrag. Telefonisch besteld en voor ons klaar gelegd. Alles ging handiger dan bij de bouwmarkt en volgens mij ook nog iets goedkoper.Een aanrader!

Snel en accuraat!

Betaling en whatsapp-bericht met foto's die ik verstuur gaan naar het hoofdkantoor en kwamen niet direct aan bij de afdeling Groningen. Ook betalingen via de bank (anders dan ideal) worden niet... Betaling en whatsapp-bericht met foto's die ik verstuur gaan naar het hoofdkantoor en kwamen niet direct aan bij de afdeling Groningen. Ook betalingen via de bank (anders dan ideal) worden niet dadelijk aan Groningen gemeld, wat misverstanden geeft. De telefoniste bij het hoofdkantoor kon de duidelijke foto voor advies voor een aankoop ook niet goed duiden, waardoor ik menog steeds onthand voelde. Toen ik in de gaten had waar de flessenhals zat en de foto naarde afdeling Groningen stuurde per mail. Werd me direct een perfect advies gegeven.