Productinformatie op de website

M

Sommige denken mee

Dat sommige mee denken

Dat als er nieuwe mensen aangenomen worden ze het vak verstaan

Fons Elsenburg

Service van de medewerker was super.
Service van de medewerker was super.
Helaas kaam ik er thuis achter dat de voetplaat van de laadzuil krom was. Aangezien ik deze moet installeren voor de monteur kwam had ik geen tijd om een nieuwe te bestellen dus heb een en ander zelf moeten oplossen dus dat was wel erg jammer

Goede service en communicatie

Check producten bij binnenkomst. Evt in bijzijn van de klant

A

Goed verzorgde retour mogelijkheden

Erik

Prima,!!

problemen oplossen

Kamphof

Goed.

Verpakking was zwak en behoorlijk beschadigd, gelukkig zaten alle onderdelen er wel in.

Ronald Heirbaut

De aankoop van 4 radiatoren begon met uitstel van levering omdat de leverancier zijn fabriek gesloten had in de vakantie. Vervolgens bleek 1 radiator nog langer op zich te laten wachten. Gelukkig... De aankoop van 4 radiatoren begon met uitstel van levering omdat de leverancier zijn fabriek gesloten had in de vakantie. Vervolgens bleek 1 radiator nog langer op zich te laten wachten. Gelukkig dacht men mee en leverde Warmteservice alvast de 3 beschikbare radiatoren. Helaas bleek 1 ervan beschadigd. Een dag later werd die zonder mopperen geruild en was de vierde radiator er intussen ook. Helaas bleek ook de vervangende radiator beschadigd. Ook die werd een dag later zonder mopperen geruild; helaas, daarvan klopte de maat weer niet. Maar ik ging akkoord en het verschil werd gestorneerd. Ook was bij de eerste levering een deel vergeten; dat werd keurig nagestuurd.
Al met al een paar hobbels, maar allemaal keurig en snel gladgestreken. Nog nooit ben ik onjuist geholpen door Warmteservice. Zeer behulpzaam en altijd meedenken.

Meedenken, behulpzaam, klant is geen nummer

De keuze "radiator met toebehoren" maakt de lijst niet altijd compleet. Ik moest nog wat zaken nabestellen/ophalen.

Guido

Bestellen was zeer eenvoudig, snelle bezorging en goed verpakt.

Nog te weinig ervaring

Ton

Prima, online te bestellen, ophalen was mogelijk.

Prima, zo door gaan.

Wim

Snelle service

Snellelevering

Voncken

Goede levering ,misschien tips geven waar je aan moet denken ,wat betreft de installatie materialen als particulier