Productinformatie op de website

Ronald

Goede kwaliteit product en snelle levering. 1 product onjuist geleverd, maar na telefonisch contact snel opgelost.

Deskundigheid en snelle levering.

Nvt

Fredo

Fijn dat er een Warmteservice is, de bestelling van 7 sep 23 was voor mij mogelijk doordat ik in maart 23 bij de vestiging Amersfoort goed geïnformeerd / geholpen werd. Ik heb toen ook even een... Fijn dat er een Warmteservice is, de bestelling van 7 sep 23 was voor mij mogelijk doordat ik in maart 23 bij de vestiging Amersfoort goed geïnformeerd / geholpen werd. Ik heb toen ook even een dakbeugel kunnen lenen om even te passen. Niet alle materialen waren toen in maart 23 leverbaar, maar nu in sep. 23 weer wel.

Het assortiment en advies.

Meer informatie over de producten op de site, bijvoorbeeld de fabrikanten pdf.

Duijmelinck

Snelle levering, goed verpakt

Sjoert

Wanneer medewerker foutje maakt kosteloos het goede artikel geleverd, zelf dan water bij de wijn gedaan dit onderdeel kosteloos te vervangen

Service

Hou het goede personeel bij je.

J

Informatieve website, bestelling soepel afgehandeld!

Leon

Ik heb altijd goede ervaringen met WS, ik bestel en haal al mijn producten in het filiaal Emmen en wordt altijd vriendelijk te woord gestaan. Ik krijg altijd direct een belletje of berichtje dat de... Ik heb altijd goede ervaringen met WS, ik bestel en haal al mijn producten in het filiaal Emmen en wordt altijd vriendelijk te woord gestaan. Ik krijg altijd direct een belletje of berichtje dat de producten binnen zijn, erg prettig. Advies en meedenken kunnen ze ook in Emmen, top!

Snelheid reactie bestelling
vriendelijk aan de tel en filiaal
over het algemeen goede prijs

Meer info op de site over het product, meerdere foto's
prijzen scherper
groter assortiment

ros

Via chat gecontrolleerd of onderdeel zou passen, snel antwoord, fijn

chat kundig en snel
website duidelijk

bij invullen sterren is reactie iop de muis wat onduidelijk
moeilijk om juiste aantal sterren in te stellen

Luc

Goed levering, wel 5 dagen wat wachttijd omdat het niet op voorraad was in Doetinchem

Gemakkelijk in Doetinchem af te halen

In mijn geval paste de koppelstukken niet in de profielen (andere afmeting). Een controle vraag hierover zou op zijn plaats zijn.

Leo de Witte

Vakkundig personeel ,kwaliteit producten en goede service

Goede product informatie, vriendelijk personeel en service

Jan

Mijn ervaring met service is prima. Komen afspraken na. Werken en denken mee en de snelheid is ook correct.

Fijne zaak om je spullen goed te regelen

geen.