Productinformatie op de website

Daan

Snel en spullen op voorraad

Joq

Snelle levering, volgende dag op zaterdag!

Snelle levering, volgende dag op zaterdag!

Wel zag ik gisteren bij opruimen papieren dat garantie bij leverancier aangemeld moet worden! Serie nr nodig etcetera. De plintboiler is direct gemonteerd dus als ik dat nu moet invullen en nr nodig heb zou alles weer gedemonstreerd moeten worden! Dat gaan we dus niet doen! JAMMER!!

Zie schrijven

Zie schrijven

Jaap

Prima aanbod, goede prijzen en supersnel geleverd

Henk

Uitstekend. Artikel in voorraad en volgende dag al geleverd.

Perfecte service

Kleinere verpakking? (Doos was 10x zo groot als artikel)

movano

Bestelling snel en correct uitgevoerd. Mailbericht over afhaaltijdstip erg gewaardeerd.

Mohamed

Vriendelijke medewerkers

Wim

Goede site, je vindt snel wat je nodig hebt. Aankoop is makkelijk geregeld.

Snelle, duidelijke service

Dit richt zich op het artikel dat ik heb gekocht (installatieset wc bril en deksel) Het is waarschijnlijk universeel bruikbaar, het is niet direct duidelijk welke busjes voor jouw specifieke... Dit richt zich op het artikel dat ik heb gekocht (installatieset wc bril en deksel) Het is waarschijnlijk universeel bruikbaar, het is niet direct duidelijk welke busjes voor jouw specifieke situatie nodig zijn. Op de verpakking, die wel de installatie beschrijft, staat hier niets over.

Herman

Ik zou zeggen top service! Bestellen gaat makkelijk en na een vraag over een door mij veroorzaakt probleem kreeg ik zeer snel een reactie en men lost het probleem ook nog eens goed op.

Snelle service. Zeer snelle reactietijd. Oplossingsgericht.

Grondstra

Prettig.
Er word meegedacht. En ze voorzien mij van advies wanneer nodig.

mark

Het is fijn dat er iemand vrij snel belt om de status en onderdelen in de bestelling te bespreken en over aparte of gezamenlijke levering te overleggen