8.2/10
Productinformatie op de website

Gerritsen

Goede ervaring

Gaat allemaal goed via internet levering twee dagen jammer dat je zelf moet bellen of het product al binnen is

Laat even weten of het product binnen is wel zo handig of een email

Langejan

Uitstekende ervaring

Snelle reacties. Vriendelijk geholpen.

Op te halen bestelling was even zoek. Maak vast locatie voor af te halen producten, voor alle partijen snelle afhandeling.

van Zon

Goede ervaring

Aandacht voor benodigdheden bij bestelde product.

Geen idee, bestelling verliep helemaal goed.

Alessie

Goede ervaring

Zoeken en bestellen van mijn artikel op de website was prima.

Kreeg netjes een bevestigingsmail van mijn bestelling. Artikel zou binnen 3 tot 5 werkdagen opgehaald kunnen worden bij vestiging Rotterdam. Echter na 6 werkdagen nog geen bericht. Telefonische... Kreeg netjes een bevestigingsmail van mijn bestelling. Artikel zou binnen 3 tot 5 werkdagen opgehaald kunnen worden bij vestiging Rotterdam. Echter na 6 werkdagen nog geen bericht. Telefonische bereikbaarheid was slecht, erg lang in de wacht gestaan. Verbinding maar verbroken en Ik ben zelf toen maar naar de vestiging gereden. Hier aangekomen lag mijn bestelling al klaar onder de toonbank. Hier had ik dus nog geen bericht van ontvangen. Medewerker, uiterst beleefd, voelde zich zichbaar ongemakkelijk en zei dat het net binnen was gekomen. Artikel zelf is prima.

van Leeuwen

Uitstekende ervaring

Op de website het overzicht op welke locaties artikelen op voorraad zijn.

Van bepaalde artikelen meer afbeeldingen met meer aanzichten.

Zwijnenburg

Redelijke ervaring

Nog niet veel

Vandaag bestellen morgen leveren kon vanwege gebrek aan personeel in Rotterdam Noord niet waargemaakt worden. Men was op een Donderdag en een Vrijdag maar met 2 man en dan werd er niet bezorgd. Ik... Vandaag bestellen morgen leveren kon vanwege gebrek aan personeel in Rotterdam Noord niet waargemaakt worden. Men was op een Donderdag en een Vrijdag maar met 2 man en dan werd er niet bezorgd. Ik werd door verwezen naar Rotterdam Oost, daar was het geen probleem maar later blijkt op 1 van de radiatoren een levertijd van 4 weken te staan.

Tournier

Erik

Uitstekende ervaring

gisteravond telefonisch erg goed geholpen en vandaag in de winkel wederom een uitstekende service verleend door Bradley!

Boer

Goede ervaring

Gemak van bestellen en leveren

Ik zou het niet weten

Burger

Uitstekende ervaring

Bij een product wat wordt besteld, wordt advies gegeven voor een bij passende producten voor optimalisering van de installatie

Nog geen punten voor verbetering gevonden