Productinformatie op de website

Evert

Prima service op tijd geleverd

levering is fantastisch vandaag besteld morgen in huis.

N.Hoekwater

Voor het eerst een bestelling geplaatst bij Warmte Service Harderwijk.
Binnen 1 dag bericht dat het product klaar stond om op te halen in de winkel.
Echter het betrof helaas een...
Voor het eerst een bestelling geplaatst bij Warmte Service Harderwijk.
Binnen 1 dag bericht dat het product klaar stond om op te halen in de winkel.
Echter het betrof helaas een aangebroken product; deze retour gebracht en er werd in goed overleg direct een nieuwe besteld welke ik de volgende dag in goede staat heb opgehaald. Goede en eerlijke service!
Daarna een tweede bestelling geplaatst wat goed is verlopen.
Professionele en vriendelijke mensen!

Goede service en advies, klantvriendelijk!
Bestellingen plaatsen en reactie terug over de orders goed!

Kleine tip: check de bestelling ( Is product in goede en onbeschadigde staat?) voor dat het aan de klant wordt meegegeven.

Ed de Sevren Jacquet

Goed. Er werd netjes contact met mij opgenomen dat de leverancier al een tijd dit product niet kon leveren. Ik mocht annuleren of toch afwachten. Gelukkig was een paar weken later het product op... Goed. Er werd netjes contact met mij opgenomen dat de leverancier al een tijd dit product niet kon leveren. Ik mocht annuleren of toch afwachten. Gelukkig was een paar weken later het product op voorraad en kon ik het netjes ophalen. Top!

Eerlijkheid over levering product en de mogelijkheid om te annuleren (kwamen jullie zelf mee)
Duidelijk werd aangegeven dat levering dus wel erg lang kon duren.

Te Marveld Bouw Service

goed voor elkaar

goede voorraad

nvt

Menno Janzen

Duidelijke website, ook beschrijving product correct. Levering prima en alles goed verpakt

Duidelijke omschrijving website en alles stevig verpakt

Tilburg

Bestelling dubbel geleverd

Rutger Nieuwland

Deskundige mensen. Vriendelijk. Snel geholpen toen ik aan de balie in Rotterdam stond.

Na

Duidelijke communicatie en op tijd geleverd

Hans

Servicebeurt was goed alleen kon de monteur niet vertellen waarom de druk snel terug liep nu nog steeds

Koevoet

De website van WS meld levering tussen 1-3 werkdagen. Ik heb na het verstrijken van de levertijd geprobeerd telefonisch contact te krijgen. Er wordt niet opgenomen. IK heb gebruik gemaakt van de... De website van WS meld levering tussen 1-3 werkdagen. Ik heb na het verstrijken van de levertijd geprobeerd telefonisch contact te krijgen. Er wordt niet opgenomen. IK heb gebruik gemaakt van de mogelijkheid een bericht in te spreken. Beloofd wordt dat de volgende werkdag contact opgenomen zal worden. Dit is niet gebeurd. Levering na 6 werkdagen zonder tussentijds bericht. Retourneren van enkele onderdelen is geen probleem. Het is niet duidelijk wanneer ik het creditbedrag ga ontvangen. Ik heb in de winkel met pin goedkeuring moeten geven, maar bedrag is nog niet gestort.

Vriendelijkheid en deskundigheid medewerker in de winkel.

Afspraken levering nakomen en of de klant informeren bij afwijkingen.
Bereikbaarheid. Afspraak om terug te bellen nakomen.
Mijns inziens standaard producten niet op voorraad. Moet ik als...
Afspraken levering nakomen en of de klant informeren bij afwijkingen.
Bereikbaarheid. Afspraak om terug te bellen nakomen.
Mijns inziens standaard producten niet op voorraad. Moet ik als klant apart op komen halen.