Productinformatie op de website

Rob

Goede duidelijke website, veel keus, schappelijke prijzen, en snel geleverd - top!

Goede en vriendelijke telefonische hulp over een onderdeel wat ik wilde bestellen; vraag gesteld aan leverancier, en na uitblijven antwoord nogmaals geprobeerd, nu wel succesvol. Fijn dat het proces... Goede en vriendelijke telefonische hulp over een onderdeel wat ik wilde bestellen; vraag gesteld aan leverancier, en na uitblijven antwoord nogmaals geprobeerd, nu wel succesvol. Fijn dat het proces wordt gevolgd en volledig wordt afgerond.

Geen, service zoals je die verwacht, maar veelal niet wordt geleverd door anderen.

TB

Goede voolichting ,snelle levering,top.

Ruud

Bestelling via internet verlopen eenvoudig en goed. Melding wanneer het aanwezig is verlopen goed. Wanneer het langer duurt mag er wel een extra melding komen welke deel levering mogelijk is. Advies... Bestelling via internet verlopen eenvoudig en goed. Melding wanneer het aanwezig is verlopen goed. Wanneer het langer duurt mag er wel een extra melding komen welke deel levering mogelijk is. Advies in winkel is prima, kost soms wel veel tijd. Ik ga ook naar bouwmarkt omdat ik dan een combinatie van onderdelen eenvoudiger kan beoordelen/uitzoeken.

kwaliteit van producten.
Groot programma.
Goed advies

In winkel duurt het soms lang voordat artikel gevonden is.
Relatief vaak moet eenvoudig deel besteld worden. Dan ga ik wel naar bouwmarkt.

H. de Vlugt

Producten zoals beschreven. Correcte bezorging.

Edwin

Website is overzichtelijk, makkelijk zoeken en bestellen ook voor niet installateur

Tom

Prima, juiste onderdeel binnen een dag geleverd

PHOELICH

Prima service, mensen zijn deskundig en meedenkend@

Deskundig.

Wout

Snelle levering zoals beloofd.

Jeroen

Goede duidelijke website, scherpe prijzen en snelle levering, chauffeur belde van te voren

Hans

Super goede service