Productinformatie op de website

Meijer

Bij aankomst bleek de gereed gemelde order niet volledig op voorraad te zijn, een vervangend (duurder) product is aangeboden. Een meegenomen product die retour moest was een groot probleem en werd... Bij aankomst bleek de gereed gemelde order niet volledig op voorraad te zijn, een vervangend (duurder) product is aangeboden. Een meegenomen product die retour moest was een groot probleem en werd totaal niet service gericht opgelost. Tot slot had ik een vraag over een meegebracht product waar geen oplossing voor werd aangeboden.

Zie ervaring

Zie ervaring

Lameriks

Positieve ervaring,snel geleverd.materiaal is in orde.

veron

Super klantvriendelijk

John

Uitstekenf

Perfect

Arjen

Vriendelijk en radiator in de auto gelegd 👍🏻

Armin

Prima zaak. Netjes een bericht gehad dat alles klaar lag. Tevens advies gekregen.

Van den Vlekkert

Snelle levering en scherpe prijzen

Groot assortiment
Vakkundig personeel

Ronald

Prima zoals altijd

D. Roosendaal

Via internet snel gevonden wat ik zocht. Na iets, voor mij als leek onduidelijk, telefonisch contact gezocht en kreeg duidelijk antwoord. Bestelde item snel af te halen en enkele extra onderdelen... Via internet snel gevonden wat ik zocht. Na iets, voor mij als leek onduidelijk, telefonisch contact gezocht en kreeg duidelijk antwoord. Bestelde item snel af te halen en enkele extra onderdelen waren deels ook los leverbaar.

Enorme verscheidenheid aan materiaal voor specialisten ook voor gewone gebruiker leverbaar. Meer dan in de bouwmarkt.

Wim

Bestelling online verliep soepel en er was genoeg informatie te vinden. Netjes een dag later gebeld door een medewerker om een leveringsafspraak te maken. Spullen netjes op afgesproken tijdstip... Bestelling online verliep soepel en er was genoeg informatie te vinden. Netjes een dag later gebeld door een medewerker om een leveringsafspraak te maken. Spullen netjes op afgesproken tijdstip geleverd.