Productinformatie op de website

Joop

Mooi product voor een outlet prijs en snel bezorgd.

Duidelijke informatie over product.

Geen. Gewoon de zelfde service verlenen.

James

Wat spulletjes besteld, welke hier duidelijk minder duur waren dan elders. De levering was iets lager dan op de website aangegeven, maar de service daaromheen was goed. Netjes gebeld over de... Wat spulletjes besteld, welke hier duidelijk minder duur waren dan elders. De levering was iets lager dan op de website aangegeven, maar de service daaromheen was goed. Netjes gebeld over de bezorging en producten geleverd zoals het hoort: compleet en onbeschadigd.

Duidelijk verstand van het product
Goede communicatie om te leveren op een door mij gekozen tijdsraam
Prijs (sja, Hollander hè)

Levering duurde wat langer dan verwacht (ruime week, volgens website 2-3 dagen). Een klein mailtje daaronder had ik kunnen waarderen.

Jelle JM

Prima geregeld! Bestelling van een 2e kans artikel via de website. Goede communicatie, kwaliteit en prijs. Kortom: zeer tevreden.

Alles prima

Maak het mogelijk om 2e kans artikelen ook bij een ander filiaal (in de buurt) te kunnen ophalen.

Hub Henckens

Goede en snelle hulp aan de balie van de medewerkers

Snelle afhandeling

N.v.t

M.P.

Tot op heden heb ik maar een gedeelte van mijn bestelling ontvangen.
18 ipv 24 stuks.
Er is iets fout gelopen met het leveringsadres.
Post NL had beloofd de 2 pakketjes zaterdag te...
Tot op heden heb ik maar een gedeelte van mijn bestelling ontvangen.
18 ipv 24 stuks.
Er is iets fout gelopen met het leveringsadres.
Post NL had beloofd de 2 pakketjes zaterdag te leveren.
Heb de hele dag tevergeefs gewacht op het 2°pakket.

Hans van Eck

De bestelling is snel en netjes afgehandeld.

Duidelijke informatie op de website
Makkelijk te bestellen
Prima prijs stelling

Pedro

Op zondag een nieuwe Geberit hangtoilet online besteld voor een nette prijs.
Op zondag een nieuwe Geberit hangtoilet online besteld voor een nette prijs.
Er stond volgende dag levering, dit klopte! Op maandagavond stond de bezorger aan de deur met een goed ingepakte WC.
Nadat ik dacht dat ik een onderdeel miste, werd ik telefonisch goed geholpen, het bleek dat dit onderdeel niet standaard meegeleverd werd en dus apart aangeschaft moest worden. Het onderdeel kon klaar gelegd worden in de winkel in Maastricht of Sittard.
De dag erna gaan ophalen in Sittard.

Telefonisch contact in de avond

Misschien bij het artikel vermelden dat een isolatie pakking niet standaard tot de levering hoort.
Of bij de toiletten adviseren wat je (waarschijnlijk) nog nodig hebt om de wc te installeren.

Bert

Heel goed

Andreas

Vriendelijke klantenservice. Wordt meteen geholpen

Vriendelijk personeel

Miste ballast dragers omdat ik zijschotten ging plaatsen. Jullie hadden mij kunnen waarschuwen. Nu moest ik 3 uur rijden om de ze op te halen en te weinig boutjes. Moet je tussen door naar... Miste ballast dragers omdat ik zijschotten ging plaatsen. Jullie hadden mij kunnen waarschuwen. Nu moest ik 3 uur rijden om de ze op te halen en te weinig boutjes. Moet je tussen door naar praxis. Jammer, want dit had niet gehoeven

Klaas B

Uitstekende service en altijd de beste prijs!
Top

Zou het niet weten