Productinformatie op de website

O

In één woord super.
Ontzettend vriendelijk personeel en behulpzaam.

Duidelijke site
Goede communicatie als de spullen klaar liggen.
Bestelling betalen bij afhalen mogelijk.
Kundig en vriendelijk personeel

Ga zo door en niet bezuinigen op service of personeel

Linda van hoof

Het was een spoedje mijn cv ketel ging kapot. Ik heb een 80l boiler besteld en die stond de volgende ochtend klaar. Het werkt perfect en ben heel tevreden.

H.Ribbens

Prima geregeld. Bedankt voor de goede informatie vooraf. Groet, H. Ribbens

Heb ik al vermeld

RC

Alles ontvangen en op tijd. Vreemd dat toiletpot niet in originele doos zat en de terubetaling van retour artikel duurde erg lang.

Guy

Bestelling geplaatst. Daarna heeft Warmteservice contact opgenomen of ik nog vragen had en of ik alles had begrepen. Perfecte service!!

Bijzondere en perfecte service!

Summus Domus

Ik bestelde online een aantal montagerails voor zonnepanelen. Werd gebeld over de beschikbaarheid en passende oplossingen voor verkrijgbaarheid en levertijd. Top meegedacht en goede opties gekregen,... Ik bestelde online een aantal montagerails voor zonnepanelen. Werd gebeld over de beschikbaarheid en passende oplossingen voor verkrijgbaarheid en levertijd. Top meegedacht en goede opties gekregen, waarvan ik gebruik gemaakt heb. Alles stond tijdig klaar en kreeg goede hulp bij het inladen.

Meedenken in snelle verkrijgbaarheid van de bestelde materialen

Momenteel géén.

Bosch

Een hele fijne leverancier. Zelfs voordat alles gecontroleerd is en om aan te sluiten, wordt je al op de hoogte gebracht van een eventueel produkt wat verkeerd geleverd zou kunnen zijn. Snelle... Een hele fijne leverancier. Zelfs voordat alles gecontroleerd is en om aan te sluiten, wordt je al op de hoogte gebracht van een eventueel produkt wat verkeerd geleverd zou kunnen zijn. Snelle afhandeling van onnodige bestelling wordt tevens heel snel verwerkt. Perfecte service wat mij betreft.

Betrouwbaar en snelle service.

François

Heldere site, snelle levering

Dennis Hazeleger

Goede service

Vriendelijk

Paul

Bestelling lag dezelfde dag al klaar om op te halen.

groot assortiment.
Info of benodigde bevestiging delen erbij zitten niet altijd duidelijk aangegeven.