Productinformatie op de website

Jan

Kundige aardige behulpzame mensen.

Kundige behulpzame mensen

.product kwaliteit. Prijzige Villeroy en Boch toilet lekte en was slecht afgemonteerd. Passing reservoir en pot matig.

Solange

Website easy to navigate on, it was easy and fast to place the order and delivery was also fast definitely I recommend

Jan

Goede voorlichting en communicatie over de levering.
Geleverde producten voldoen aan de verwachting

Patrick

Hele goede ervaring. Er werd binnen het filiaal Spijkenisse uitvoerig de tijd genomen om te helpen met een oplossing. Hoog service gehalte en veel info om uiteindelijk de bestelling te kunnen... Hele goede ervaring. Er werd binnen het filiaal Spijkenisse uitvoerig de tijd genomen om te helpen met een oplossing. Hoog service gehalte en veel info om uiteindelijk de bestelling te kunnen plaatsen.

Hoog service gehalte!

Sluiseman

Producten via de website besteld, volgende dag in huis. Perfect!

Arthur

Peeters

E-mail contact met de klantenservice was goed ivm een aantal vragen over de garantie van Warmte Service en Masterwatt (boiler) opgrond van de antwoorden tot aanschaf overgegaan. Bestelling... E-mail contact met de klantenservice was goed ivm een aantal vragen over de garantie van Warmte Service en Masterwatt (boiler) opgrond van de antwoorden tot aanschaf overgegaan. Bestelling geplaatst en zelf opgehaald bij Warmte service Nieuwegein, waar ik voortreffelijk geholpen ben.

Correcte en adequate antwoorden van de klanten-service op al mijn vragen over de garantie.

Probeer het niveau van de huidige service verlening vol tehouden

Kaspers

Kennis van zaken en klant gericht.

Zeer klacht gericht, erg te spreken over behulpzaamheid.

Meer Tece in het assortiment 😉

Joey

Top super service 👍

Sibolt Scholtens

We hebben een verplaatsbare Carrier airco gekocht. Outlet exemplaar, omdat de verpakking ontbrak. Het winkelteam heeft geholpen om de airco op de achterbank te tillen, en we werden gewaarschuwd dat... We hebben een verplaatsbare Carrier airco gekocht. Outlet exemplaar, omdat de verpakking ontbrak. Het winkelteam heeft geholpen om de airco op de achterbank te tillen, en we werden gewaarschuwd dat we de airco eerst 24 uur rechtop moesten laten rusten voordat we het apparaat aanzetten. Dit staat niet duidelijk ik de gebruiksaanwijzing dus perfecte tip!

Klantvriendelijkheid, waarschuwing over rechtop laten rusten.

Geen!