Productinformatie op de website

Fred Hoven van

Zoals eerder prima service zowel in de winkel als bestelling bij de webwinkel, scherpe prijs en snelle levering

Scherpe prijs en snelle levering

Vrielink

Helemaal top... goeie service vriendelijk personeel

De groot

Ik had bij de bestelling gezet....
Graag achter om de hoek leggen.....
Helaas....
Ik wou 1 Lengte van 3 meter....kreeg 3 stukken van meter....
Beetje jammer....

....

Zie opmerking

Rendering

Gister kwam ik net voor sluitingstijd bij jullie met een vraag over de stank uit mijn gootsteen. Ik ben toen heel geduldig en vriendelijk geholpen. Stap voor stap heeft Jessy de Koter me uitgelegd... Gister kwam ik net voor sluitingstijd bij jullie met een vraag over de stank uit mijn gootsteen. Ik ben toen heel geduldig en vriendelijk geholpen. Stap voor stap heeft Jessy de Koter me uitgelegd wat ik moest doen en nu ziet m'n gootsteenkastje er weer fantastisch uit met veel minder bochten en daardoor geen stank meer.

Panciu

Veel te lang wachten, bijna een mand

Duurt veel te lang

Aert

Top service! Er was wat mis gegaan met de bestelling waardoor deze pas na een maand binnen zou komen. Er werd een artikel van een andere vestiging gehaald om dit op te lossen. Vervolgens was er wat... Top service! Er was wat mis gegaan met de bestelling waardoor deze pas na een maand binnen zou komen. Er werd een artikel van een andere vestiging gehaald om dit op te lossen. Vervolgens was er wat mee mis en ook dit werd gelijk opgelost met als service een aansluitset erbij! Precies de reden om voor de warmteservice te kiezen!

Service en oplossingsgerichtheid

Op de hoogte brengen van bestelstatus. Als de site aangeeft 2 werkdagen en vervolgens blijkt dit zonder bericht 3 weken te zijn zou een telefoontje en overleg op zijn plaats te zijn.

Theo de Kort

Perfect

Genoemde in de vorige vragen
Perfect

Hessel

Zeer goede snelle service met kwaliteit en kwantiteit!

Ga zo doorrr

ETBO

Goede ervaring, deskundig personeel

Ook voor zakelijke klanten goed bedrijf

Remco

Prima, lekker snel. Meestal alles op voorraad.

Voorraad, productkennis

?