Productinformatie op de website

Gerritsen

Glazen inloopdouchewand besteld,er zat enige spoed bij omdat de vakmannen een dag eerder dan gepland met afmonteren konden beginnen. De wand was op de afgesproken dag binnen en we werden direct... Glazen inloopdouchewand besteld,er zat enige spoed bij omdat de vakmannen een dag eerder dan gepland met afmonteren konden beginnen. De wand was op de afgesproken dag binnen en we werden direct gebeld zodra de wand binnen was. De mannen konden direct verder met het plaatsen, zonder oponthoud!
Heel tevreden dus over zowel het product als ook de uitstekende service van vestiging Alkmaar.

Goed geïnformeerd over de levering en direct gebeld toen het binnen was.

Lems

Vanwege wat aanpassingen in onze badkamer diverse keren bij WS geweest. Handig zo'n specialist in de buurt!

Vakbekwame, vlotte en behulpzame medewerkers!

Informatie op website over product soms erg summier.

Peter Geelen

Via internet besteld en heb zelf gebeld of alles klaar was om op te halen. Besteld op vrijdag en opgehaald op woensdag. Totaal was het prima. Ga weer bestellen voor het plaatsen van de volgende cv... Via internet besteld en heb zelf gebeld of alles klaar was om op te halen. Besteld op vrijdag en opgehaald op woensdag. Totaal was het prima. Ga weer bestellen voor het plaatsen van de volgende cv ketel over 2 weken.

Voor nu is het prima.

Kok

Uitstekende service

Niks hoor, gewoon zo doorgaan

Wim te Paske

Bestelling geplaatst en alles is goed en snel afgehandeld.

Meer standaard produkten in voorraad hebben.

R Hoeben

Goeie en snelle service

Wim

Goede en snelle service.

Geen aanvullend commentaar nodig.

Nvt

G.O.T

Duidelijk korte levertijd goede service

Dirk

Als doorgewinterde doe-het-zelver doe ik af en toe nog wel eens een project. Dit keer een airco-systeem. Had nog wat koelleidingen e.d. nodig.
Bij Warmteservice heb ik altijd een goed gevoel....
Bij Warmteservice heb ik altijd een goed gevoel. Ook nu weer. Personeel is behulpzaam en aardig. Dat is niet overal zo goed.
Ook een grote plus is de webshop. Geen leugens over voorraad. Als je snel iets nodig hebt en het artikel is op voorraad dan heb je het echt snel in huis. Zelfs als je op vrijdag vóór 23uur besteld is het zaterdag binnen.
Warmteservice is een goede naam voor waar jullie voor staan. Ik ben dik tevreden!

Zou het zo niet weten.

Jos

Prima advies bij aankoop van producten alleen jammer dat er geen melding kwam dat de bestelling klaar stond.

service en vriendelijkheid, Top

order opvolg systeem signaleerd niet als producten klaar staan