Productinformatie op de website

C

Netjes geholpen bij de balie maar ook bij het mee in de auto leggen.

Remco

Uitstekend

Elles Renet

Wat fijn dat het nog bestaat: een webwinkel met een ruim assortiment en de mogelijkheid om naar een fysieke winkel te gaan of te bellen als je meer informatie nodig hebt om een goede keuze te kunnen... Wat fijn dat het nog bestaat: een webwinkel met een ruim assortiment en de mogelijkheid om naar een fysieke winkel te gaan of te bellen als je meer informatie nodig hebt om een goede keuze te kunnen maken. Ik ben door de medewerkers van de vestiging in Den Bosch uitstekend en naar volle tevredenheid geholpen bij de aankoop van twee waskommen en bijbehorende materialen.

Ruim assortiment en goede bereikbaarheid / service bij vragen.

Ik miste bij sommige artikelen wat extra informatie zoals de afmetingen. Deze informatie kon ik met het artikelnummer overigens wel makkelijk via Google vinden.

Wim

1e keer vriendelijk en goed geholpen.
2e keer nog beter, met nog meer kennis van zaken.

Ze namen alle tijd voor mij. Prettig.

Jammer dat de vestiging Steenwijk nog niet...
1e keer vriendelijk en goed geholpen.
2e keer nog beter, met nog meer kennis van zaken.

Ze namen alle tijd voor mij. Prettig.

Jammer dat de vestiging Steenwijk nog niet alles heeft, noodgedwongen nu naar Hoogeveen, maar dat is heen en terug wel 5 kwartier

Kortom, ik ga vaker naar Warmteservice (alleen als ik iets nodig heb natuurlijk)

Klantvriendelijk
Verstand van zaken
Voor elk probleem een oplossing

Voorraad vestiging Steenwijk

Voorraad vestiging Steenwijk

Bij mijn 1e bezoek heb ik o.a. een sifon en een aansluitset voor een bolier gekocht. Thuis kwam ik erachter dat de sifon 32 mm is en de aansluitset een t-stuk bevat van 40mm dat past niet.
Hierdoor moest ik terug.
2e keer alles opgelost (denk ik nu)

Maurice

Vriendelijke balie medewerkers.
Proberen mee te denken en met oplossingen te komen.
Achter de schermen erg chaotisch.
2 x voor niets van Hellevoetsluis naar Spijkenisse gereden, had...
Vriendelijke balie medewerkers.
Proberen mee te denken en met oplossingen te komen.
Achter de schermen erg chaotisch.
2 x voor niets van Hellevoetsluis naar Spijkenisse gereden, had sms gehad dat iets binnen was maar bleek niet te kloppen.

Klant vriendelijkheid.
Leuke prijzen.

Beter controleren of bestelling kloppen voordat de klant op de hoogte wordt gebracht.

Van beek

Top duidelijk vlot

Mulder

Behulpzaam en vakkundig personeel.

Website laat wat te wensen over, zoeken op bepaalde producten is soms lastig.

Fer

Snelle, vriendelijke service in Arnhem.
Ik vraag me af of bestellingen via internet kunnen worden teruggebracht bij een vestiging wanneer een product niet bevalt.

snelle levering

transparantie over aankoopvoorwaarden bij bestellen via internet. Is dit een aankoop met recht op retour binnen 14 dagen?

a. noniem (moet toch ook mogelijk zijn)

Een cv ketel online besteld met een levertijd van 1 a 2 dagen, Na 2 dagen gebeld om te vragen wanneer ie geleverd zou worden (geen verder bericht meer ontvangen behalve een orderbevestiging), De... Een cv ketel online besteld met een levertijd van 1 a 2 dagen, Na 2 dagen gebeld om te vragen wanneer ie geleverd zou worden (geen verder bericht meer ontvangen behalve een orderbevestiging), De ketel bleek al wel binnen maar kon pas over een week bezorgd worden. De website levertijden kunnen dus in werkelijkheid niet waargemaakt worden (waarschijnlijk vanwege de grotere produkten). Uiteindelijk zelf maar opgehaald waar ik door de medewerker vriendelijk werd ontvangen. Dus geen slechte review over de service van de medewerkers, het systeem van online bestellen en laten leveren aan huis klopt niet met de werkelijkheid.

Bereikbaarheid

Levertijd op de website klopt niet met de werkelijkheid

Nick

Opzich prima. Ik moest in eerste instantie zelf bellen wanneer ze zouden komen, maar was iets te ongeduldig.
Verder moest ik zelf helpen met de radiator naar binnen tillen. Hoewel dit...
Verder moest ik zelf helpen met de radiator naar binnen tillen. Hoewel dit telefonisch al was doorgegeven, had ik dit eigenlijk wel als service verwacht.
Maar over het algemeen positief, snelle levering.

Radiator tot in huis bezorgen/tillen