Productinformatie op de website

Wesley

Vind de levertijd van de dakbedekking erg lang

Sterk

Gewoon zo doorgaan

Duncan

Prima service

Zeedijk

Ik heb geen klachten over de service bij warmteservice, en ook na kontakt met het distributiecentrum werd ik daar ook keurig te woord gestaan maar.. uw leverancier (postnl) heeft het volledig... Ik heb geen klachten over de service bij warmteservice, en ook na kontakt met het distributiecentrum werd ik daar ook keurig te woord gestaan maar.. uw leverancier (postnl) heeft het volledig aflaten weten De dag dat bestelling geleverd zou worden en wij de hele dag thuis waren, werd via track en trace meegedeeld dat pakket in OISTERWIJK was af te halen.(30 km h w) En om het nog erger te maken , bleek dit maar de helft van het pakket, de andere helft bleek de volgende dag in Tilburg bij het ophaalpunt te liggen. Kortom geen fijne ervaring. Mijn advies zou zijn een ernstig gesprek met uw bezorgbedrijf om een en ander in de toekomst te voorkomen.
Met vriendelijke groet, Ton Zeedijk

alles

bezorging zie mijn reaktie bij punt 1

Berndsen

Bestelling geplaats volgende dag netjes een mailtje dat het klaarstond. zelfde dag opgehaald ging lekker vlot kan niet beter denk ik.

vlot duidelijk goed toegangelijk

Peter U.

Duidelijke site. Goede ondersteuning vanuit Nijmegen. Direct contact na plaatsen bestelling en goed overleg en advies indien producten niet snel leverbaar zijn.
Afgesproken levertijden worden...
Afgesproken levertijden worden nagekomen.

Zie eerdere opmerkingen

Op persoonlijke site wordt de te verwachten levertijd c.q. aanpassingen hierop niet weergegeven.
Zou fijn zijn dat hierop updates over de levertijd zouden worden vermeld.

Peet

Airco via webshop besteld.
Volgende dag al op te halen.
Het apparaat was zwaarder dan verwacht, geholpen door behulpzame medewerker om deze in de auto te krijgen. Topservice.

Snel en duidelijk bestelproces.
Klantvriendelijke merdewerker.

Paul

Prima geholpen en ook de levering snel geleverd en op de afgesproken dagen.

Snelle levering en goede afspraken gemaakt.

Je moet wel zelf van te voren uitzoeken wat je precies nodig hebt en voor de niet technische mensen lijkt me dat lastiger.