Productinformatie op de website

Mike

Goede service, en flexibel. Alleen jammer dat de vestiging niet op zaterdag open is.

Klant vriendelijk en flexibel

Openingstijden op zaterdag

Bodemeijer

De service is prima ik ben uitstekend geholpen.

Alles is goed verlopen.

GJM

Prima!

bestellen ging soepel, en de online hulp ook

Hemel

Prima vlotte levering

Otte

Erg goed ervaringen. Deskundig personeel dat meedenkt over mogelijke oplossingen.

Deskundigheid en klantvriendelijkheid

Kos

Ben prima in de winkel geholpen maar bij het leveren moest mijn vrouw helpen om een loodzware cv radiator uit de auto te tillen.

Leveren met twee man

Johan Willemsen

Prima service, de medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam

Ondanks dat de bestelling vertraagd was werd ik direct gebeld om dit aan mij te melden en om een eventueel alternatief voor mij te zoeken, ik wist dat het product wat ik nodig had overal maar dan... Ondanks dat de bestelling vertraagd was werd ik direct gebeld om dit aan mij te melden en om een eventueel alternatief voor mij te zoeken, ik wist dat het product wat ik nodig had overal maar dan ook echt overal uitverkocht was en ondanks dit toch door hun binnen 10 dagen geleverd en dat is top.

Geen, gewoon zo doorgaan met de service

Tome

Bestelling gedaan en betaald werd netjes gemaild dat de bestelling klaar lag.in de vestiging aangekomen lag de bestelling niet klaar jammer.Maar erg prettig geholpen vriendelijke mensen.jammer dat... Bestelling gedaan en betaald werd netjes gemaild dat de bestelling klaar lag.in de vestiging aangekomen lag de bestelling niet klaar jammer.Maar erg prettig geholpen vriendelijke mensen.jammer dat er iets ontbrak.

Goede website en winkel

Pas bellen en mailen als de bestelling klaar ligt

Versluis

leverings snelheid

kan ze niet bedenken

Brand

'S avonds onderdelen via internet besteld, daar is de volgende ochtend snel via email door Warmteservice op geregeerd en kon de spullen ophalen.

Lijkt me door punt twee onnodig hier nogmaals aan te geven.Ik ben als particulier maar een klein klantje, maar kom zeker al meer dan dertig jaar bij jullie langs.