Productinformatie op de website
8.2/10

Posthumus

De afllevering was echt op tijd en een vrolijke en goede chaufeur top ik ga hier meer kopen een top bedrijf ga zo door en veel suc6

ik zie geen verbetering punten alles was top

Franka

Aankoop kachels. Online besteld en afgehaald in de winkel.

Goed assortiment, ruime voorraad (bij veel winkels was mijn artikel niet meer verkrijgbaar maar bij Warmteservice wel). Aardige medewerkers. Hij liep zelfs mee om mijn artikel in de auto te... Goed assortiment, ruime voorraad (bij veel winkels was mijn artikel niet meer verkrijgbaar maar bij Warmteservice wel). Aardige medewerkers. Hij liep zelfs mee om mijn artikel in de auto te leggen....dat maak je alleen nog maar mee bij de slijterij. Als je weer eens een doos wijn hebt besteld šŸ¤£

Daar moet ik hard over nadenken. Kost moeite. Niet dat nadenken, maar wel om een verbeterpunt te vinden. Ik weet niks.

warmtepompklusser

Verschillende producten bij Warmteservice gekocht ten behoeve van klus vloerverwarming en warmtepomp. Uitstekende service, goed meegedacht met de verschillende uitdagingen die ik tegenkwam en als... Verschillende producten bij Warmteservice gekocht ten behoeve van klus vloerverwarming en warmtepomp. Uitstekende service, goed meegedacht met de verschillende uitdagingen die ik tegenkwam en als DHZ-er niet direct een oplossing voor had.

snelheid, productkennis van medewerkers, assortiment

soms vond ik niet alle technische productinformatie op de website.

Hans

Zeer positief. Snelle reactie op online bestelling. Nette benadering met mededeling dat bestelling afgehaald kan worden.

Veel spullen. Verkopers goede kennis van zaken. Nette benadering.

Ottenhof

Prima persoonlijk en deskundig geholpen.

Noomen

Ik kwam alleen een bestelling afhalen en die werd snel overhandigd.

Snelhied en vriendelijkheid

Geen suggesties

van Saarloos

On-line bestelling geplaatst, order telefonisch bevestigd, vriendelijk gebeld om door te geven dat de bestelling geleverd was en klaar om af te halen zoals gevraagd. Kortom, prima en... On-line bestelling geplaatst, order telefonisch bevestigd, vriendelijk gebeld om door te geven dat de bestelling geleverd was en klaar om af te halen zoals gevraagd. Kortom, prima en klantvriendelijke service.

Prima service en vooraf bij bezoek aan de winkel, prima en klantvriendelijk geadviseerd.

Heppener

Fijn personeel goede en snelle service

alles prima

Theo

Gekocht onderdeel omgeruild wegens defect. Vriendelijk geholpen door medewerker van warmteservice.

Zou het niet weten

Zou het ook niet weten.

de Rooy

Uitstekende vakkundig en vriendelijke medewerkers