8.2/10
Productinformatie op de website

den Boon

Uitstekende ervaring

Er wordt mee gedacht en wat je ook vraagt niets lijkt te veel ook als het om kleine dingen gaat.

zoekfunctie op de webside kan wel wat beter. Kennis van de juiste benaming is wel heel belangrijk.Echter door even te bellen ben je er ook snel uit.

Lensink

Goede ervaring

Service

Nee

Smit

Uitstekende ervaring

Ik vind het fijn om alle producten te kunnen bekijken op de website en daar mijn keuze uit te kunnen maken.

Er zou nog iets meer informatie bij de producten kunnen, zoals een gebruiksaanwijzing.

Lew

Uitstekende ervaring

- werken alleen mensen met kennis van zaken

- geen specifiek

Klaris

Redelijke ervaring

levering naar eigen agenda, ook wanneer dit 2 maanden later dan bestelling, betaling bij levering al met al goede service top!!

nee

van Oosten

Uitstekende ervaring

snel / goede levering en aardige medewerker achter de balie.

geen, meer reclame maken voor dit bedrijf misschien. Ik kende het tot voor kort niet.

Stikkelman

Redelijke ervaring

De prijzen zijn een pluspunt.

Maandagavond besteld en 1 artikel was niet op voorraad. Volgens de website zou deze dan binnen 2 tot 3 werkdagen geleverd kunnen worden vanuit andere filialen waar het wel op voorraad was. In de... Maandagavond besteld en 1 artikel was niet op voorraad. Volgens de website zou deze dan binnen 2 tot 3 werkdagen geleverd kunnen worden vanuit andere filialen waar het wel op voorraad was. In de opmerking gezet dat ik het voor het weekend nodig zou hebben. Donderdag zelf maar gebeld of alles al binnen was. Toen na het een en ander nagekeken te hebben bleek dat het bij de leverancier besteld te moeten worden (ik kreeg het idee dat het dus ook niet gedaan was) en dat dit minimaal een week ging duren. Uiteindelijk het artikel maar laten vervallen en dit ergens anders gehaald. Kortom klopt dan de informatie op de website niet en een reactie vanuit warmteservice bleef uit dat het zo lang gaat duren.

Beste meneer Stikkelmans,
Bedankt voor het plaatsen van de review. Ik heb uw verbeterpunt doorgegeven aan de vestiging Rotterdam-Oost. Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke...
Beste meneer Stikkelmans,
Bernedien van Warmteservice

Boving

Redelijke ervaring

Deze keer niet.De bestelling is 'zoekgeraakt'. Het zou 2 weken duren, na 2 weken ook netjes uw enquete ontvangen, maar levering vond niet plaats. Ook geen bericht van vertraging.Het is niet... Deze keer niet.De bestelling is 'zoekgeraakt'. Het zou 2 weken duren, na 2 weken ook netjes uw enquete ontvangen, maar levering vond niet plaats. Ook geen bericht van vertraging.Het is niet te achterhalen wat er is gebeurd, maar de douchekop is nu opnieuw besteld en wordt rond 12 juni geleverd. Het is dus 5 ipv 2 weken geworden.Gelukkig hadden wij een reserve douchekop.

Bestelling beter volgen (niet alleen door de computer). Ik heb nu zelf meerdere keren moeten bellen.

Beste meneer Boving,
Bedankt voor het schrijven van de review.
Beste meneer Boving,
Bedankt voor het schrijven van de review.
Wat vervelend van de vertraging. Helaas kan een product zoekraken, hier kunnen wij niet veel aan doen. Uiteraard hadden we u wel beter op de hoogte moeten houden over de bestelling. Ik ga dit doorgeven aan de vestiging Rotterdam Oost. Als u nog vragen heeft, dan hoor ik dit graag.
Bernedien van Warmteservice

Mol

Redelijke ervaring

Op mail word adequaat gereageerd

In de initiele mail werd aangegeven dat er binnen een aantal werkdagen geleverd zou worden. Hier volgt ververvolgens geen vereder geen enkele informatie op als er geen levering (kan)... In de initiele mail werd aangegeven dat er binnen een aantal werkdagen geleverd zou worden. Hier volgt ververvolgens geen vereder geen enkele informatie op als er geen levering (kan) plaatsvinden. De verwcahting wordt dus niet waar gemaakt en erger nog er vind geen update plaats op inititaief van Warmteservie

Beste meneer Mol,
Heeft u uw producten inmiddels wel ontvangen? Ik begrijp dat u hierover al contact heeft gehad met onze vestiging in Amsterdam Oost?
In afwachting van uw...
Beste meneer Mol,
In afwachting van uw reactie,
Groeten,
Bernedien

Van der Hoeven

Uitstekende ervaring

Goeie service en vooral ook snelle service !

Geen verbeterpunten het is al goed zoals het is!

Reactie Warmteservice.nl:

Bedankt voor de positieve review. Leuk om te horen!