Productinformatie op de website

Henk

Zeer goed

John

👍goede service en personeel met kennis van zaken

Kennis van zaken

N.V.T

Z. Tevreden

Fantastisch, zonder mopperen werd een Mobiele Airko unit naar de 3e etage getild. Het was ook heerlijk dat je van te voren gebeld word door distributiecentrum om een afspraak te maken en lekker... Fantastisch, zonder mopperen werd een Mobiele Airko unit naar de 3e etage getild. Het was ook heerlijk dat je van te voren gebeld word door distributiecentrum om een afspraak te maken en lekker vroeg in de ochtend belde de chauffeur met hoe laat hij voor de deur kan staan. Top gewoon!

Ik had de vorige vraag overal 5 sterren kunnen geven, maar ik moest betalen, dus toch 1 ster aftrek :D

Geen, sorry

Ronald

Prima, geen bijzonderheden

duidelijke info, precies genoeg updates via mail.

selectieproces op website bij het kiezen van (in ons geval) een radiator leidt niet meteen naar de juiste keuze

C.S. Hellinga

Goede service. Airco was niet op voorraad maar meteen gebeld toen hij er was.

Geen.

Noordzij

Duidelijke website, snel een leverafspraak kunnen maken en keurig door eigen dienst geleverd.

JOUD

Zeer goede ervaring
Materiaal binnen 24 uur geleverd

Erg goede service

Jan

Snelle service
telefonisch goede ondersteuning gehad

klantvriendelijheid, ook na de verkoop met telefonische ondersteuning

Frank

Airco besteld en volgens afspraak klaargezet, Post-nl zette echter een streep door de vlotte afhandeling. Wegens vertraagde levering en andere smoesjes van en door Post-nl werd het apparaat niet... Airco besteld en volgens afspraak klaargezet, Post-nl zette echter een streep door de vlotte afhandeling. Wegens vertraagde levering en andere smoesjes van en door Post-nl werd het apparaat niet bezorgd. Na contact met Warmteservice kon ik hetzelfde apparaat ophalen bij een Warmteservice vestiging bij mij in de buurt. Het teveel vooruitbetaalde bedrag had ik binnen één dag retour op mijn rekening.
Complimenten voor de service en bereikbaarheid, Warmteservice krijgt van mij een dikke 10!!!

Bereikbaarheid aftersales, service, klantvriendelijkheid

Bezorging door Post-NL liep mis, echter is dit niet te wijten aan Warmteservice.

Edith

Helaas anders op site, dwz eea was toch niet op voorraad en een rare constructie met bijbetalen om het artikel toch te krijgen. anders duurt het zeker 6 weken, omdat het via andere leverancier moet... Helaas anders op site, dwz eea was toch niet op voorraad en een rare constructie met bijbetalen om het artikel toch te krijgen. anders duurt het zeker 6 weken, omdat het via andere leverancier moet komen, dit vind ik niet zoals het hoort daar ik niet voor een bepaalde leverancier kies, maar bij jullie bestel ongeacht de leverancier en eea op voorraad aangeven stond. na bijbetalen binnen 1 dag leverbaar.... zeer vreemde constructie en nier echt klantvriendelijk,.

x

prijs is prijs en voorraad goed bijhouden of anders niet vermelden of ruimer vermelden,.