Productinformatie op de website

DJ

Johan Stoffer

Onderdelen zijn makkelijk te bestellen en zijn ook snel geleverd.

Ik kreeg een mededeling dat het onderdeel pas over 35 dagen geleverd kon worden, maar ik ontving het onderdeel al na 3 dagen.

Daniel

Goede ervaring, snelle bevestiging bij het klaarzetten van mijn bestelling. Zeer vriendelijk personeel.

Beulink

Goed op de hoogte gehouden met bestelling. Gebeld dat product afgehaald kon worden. Vriendelijke medewerkers. Van bestelde toiletbril was deksel beschadigd. Zonder probleem nieuwe besteld en weer... Goed op de hoogte gehouden met bestelling. Gebeld dat product afgehaald kon worden. Vriendelijke medewerkers. Van bestelde toiletbril was deksel beschadigd. Zonder probleem nieuwe besteld en weer keurig bericht dat ik deze kon afhalen.

Service. Snelle levering. Informatie klant

Geen. Gewoon prima

Martin

Bij het zoeken naar een vorstvrije buitenkraan op internet uiteindelijk bij warmteservice uitgekomen.

Overzichtelijke online winkel met bekende merken. Goede uitleg over producten. De vragen over klantvriendelijkheid zijn nog niet van toepassing maar alles komt erg vertrouwd over.

Michel

Top! Nette prijzen, overzichtelijke website en een winkel / afhaalpunt waar je terecht kan.

Roeland Welling

Besteld, omdat ik het artikel de volgende dag in huis wilde hebben, dat is keurig gelukt. Bij fe dichts bijzijnde winkel zou dit pas de volgende dag worden.

Duidelijke site, nette prijzen, kwaliteits artikelen.

Wim

Een fijne service bij warmteservice Zeist met een persoonlijke benadering en goed meedenken. Een aantal onderdelen laten bezorgen uit een andere vestiging en op tijd geleverd.

De persoonlijke benadering.

Otte

Zoals altijd goed

Makkelijk bestellen en ligt snel klaar

Nee

Miranda

Ben er heel erg tevreden mee, ik vond het ook heel fijn dat ze van te voren contact met je opnam wanneer dat ze de levering konden brengen en een hele snelle service top!