8.2/10
Productinformatie op de website

teekens

Redelijke ervaring

Erg makkelijk om via website te bestellen en werd zeer vriendelijk geholpen bij het afhalen

Misschien meer op de hoogte houden wanneer produkt geleverd gaat worden

Reactie Warmteservice.nl:

Beste meneer Teekens,
Is het product inmiddels wel geleverd?
Graag hoor ik van u,
Bernedien van Warmteservice

Boving

Uitstekende ervaring

Op de website staat wel een wat verwarrende leertijd (voorraad bij een aantal winkels en daarna levertijd tot 6 weken, terwijl het supersnel werd geleverd ondanks nabestelling.Ogenschijnlijke... Op de website staat wel een wat verwarrende leertijd (voorraad bij een aantal winkels en daarna levertijd tot 6 weken, terwijl het supersnel werd geleverd ondanks nabestelling.Ogenschijnlijke onbruikbaarheid van het onderdeel werd door de medewerker heel goed opgelost. En hij verkocht nog een doucheslang er bij.....

De naam: Warmteservice brengt mij als klant niet direct in verbinding met sanitair e.d.

Reactie Warmteservice.nl:

Bedankt voor de positieve review! Leuk om te horen.

Sluijmers

Meedenken voor benodigde materialen

Nee

Versijde

Uitstekende ervaring

Prima service. Vragen werden direct deskundig beantwoord. Verandering bestelling direct doorgevoerd. Melding per sms dat bestelling binnen was.

Volgens mij stond niet duidelijk aangegeven dat de set die ik in eerste instantie bestelde niet correct was. Via andere site naar het juiste nummer gezocht en dat bij jullie besteld. Laatste via... Volgens mij stond niet duidelijk aangegeven dat de set die ik in eerste instantie bestelde niet correct was. Via andere site naar het juiste nummer gezocht en dat bij jullie besteld. Laatste via mail naar de vestiging, die eea direct veranderde.

van der Wal

Voorraad is goed

Nee

Bunschoten

Goede ervaring

Bestellen en ophalen op locatie. Het ging allemaal prima!

Toen bestelling klaar lag, kreeg ik een SMS. Ik had een e-mail verwacht en had de SMS niet horen binnenkomen. Misschien zowel een SMS als een e-mail sturen als de bestelling klaar is.

Fredriks

Redelijke ervaring

Kasbergen

Uitstekende ervaring

Is het er niet? wordt gewoon bij een ander filiaal weggehaald!

Helaas zijn veel producten welke ik vaak gebruikt (zit in het installatievak) elders goedkoper. zou er meer willen kopen, mooie zaak!

Tang

Goede ervaring

Makkelijk bestelprocedure. Gelegenheid om zelf de bestelling op te halen.

Nvt

Sankersing