Productinformatie op de website

Sander

Top!

Marcel Vlasblom

Top! Goede adviezen, altijd correct te woord gestaan!

Beschikbaarheid en kwaliteit

Technische omschrijving soms in compleet, handleiding niet altijd digitaal beschikbaar

Tim Conijn

Goede uitleg van het personeel maar de levertijden zijn verre van realistisch op de site . Uiteindelijke levertijd was 2weken ipv 1 tot 3 dagen. . En dit na vele navragen of het echt klopte . Nu 3x... Goede uitleg van het personeel maar de levertijden zijn verre van realistisch op de site . Uiteindelijke levertijd was 2weken ipv 1 tot 3 dagen. . En dit na vele navragen of het echt klopte . Nu 3x de monteur moeten verplaatsen . Omdat de vermelde levertijd niet klopte. Uit eindelijk zelf de panelen opgehaald anders zou het nog 1 week langer duren . Dus 3 weken later ..terwijl wij nu voor deze panelen hebben gekozen als tweede keuze. Maar vanwege de levertijd. En de eerste keuze panelen 3 weken levertijd hadden . Goedkoper en meer wp . Dus voelen ons nu een beetje opgelicht

Personeel

Actuele levertijden op de site of compensatie na fouten vanaf jullie kant

Henk

Prima service

grote voorraad snelle levering

Thijs

Uitgebreide hulp en gedegen advies.
Super service

Daan

Beste,

Samen met de medewerker de Henrad radiator samengesteld met alle gewenste afmetingen en aansluitingen.
Hier moest ik minimaal 1 week opwachten, omdat deze besteld diende te...
Beste,

Hier moest ik minimaal 1 week opwachten, omdat deze besteld diende te worden.
Bij afhaling werd ik netjes geholpen, radiator werd in de auto gelegd. Helaas geen bon meegekregen.
Bij thuiskomst twijfel of dit wel de juiste radiator is en dat bleek niet zo te zijn, weer terug om deze terug te brengen.
Tot mijn verbazing kreeg ik niet het volledige bedrag terug gepind, omdat er op bestel artikelen 10% retour belast wordt.
Dit was mij van te voren niet verteld en we hebben samen de radiator samengesteld, dus dat is ontzettend balen.
Ik ben dan ook ontstemt over de wijze waarop ik geholpen ben en ook niet goed op de hoogte gebracht ben van de voorwaarden.
Daarom ga ik ook niets meer bestellen, want dit is niet erg klantvriendelijk en er wordt alleen maar aan de voorwaarden gedacht en niet naar een gezamenlijke oplossing. Jammer!

goede overzichtelijke website met specificaties.

zie review

Touber

Kan maar een manier omschrijven en dat is goed!

Henk

Prima service voorzover jullie op tijd geleverd krijgen van Esdec (in dit laatste geval).

duidelijke website, goede bereikbaarheid en goed meedenken aan oplossingen (in dit geval levering door leverancier),

Op website duidelijker aangeven dat de levertijd een probleem zou kunnen zijn

Gerrit

Die is nogal wisselend, 4 maand geleden heb ik een bestelling geplaatst en na herhaaldelijk bezoek aan de winkel en navraag naar de bestelling heb ik nog steeds het product niet ontvangen, ook nooi... Die is nogal wisselend, 4 maand geleden heb ik een bestelling geplaatst en na herhaaldelijk bezoek aan de winkel en navraag naar de bestelling heb ik nog steeds het product niet ontvangen, ook nooi een bericht gehad dat er vertrging of levering problemen waren. ER werd in het "systeem" gekeken en Ja, de bestelling staat er nog, ik zal morgen bij de leverancier informeren en dan hoort u van mij. Tot op heden niets gehoord dus. het gaat om een "afdekplaat" voor een radiator van naar mijn mening 240 cm lang. deze ervaring is wel een uitschieter in negatieve zin, meestal gaat het allemaal zoals je zou verwachten.

veel keuze, meestal relatief snel leverbaar

Afspraken nakomen, als je zegt te zullen bellen bel dan ook ook al heb je niets nieuws te vertellen maar bel om te vertellen dat je geen nieuwe info hebt.

Isolde

Zeer snelle afhandeling en vlotte verzending.

alles super geregeld