Productinformatie op de website

U.Neumann

Het ging heel erg snel, in de winkel was alles klaar. De medewerker was behulpzaam en vriendelijk. Voor de volgende klus ben ik weer klant bij warmteservice.

Zijn er niet, misschien gratis verkopen.

Benno

Zoals altijd goed en vakkundig geholpen!

Vakkennis, levertijd, prijs.

Tim

Goede communicatie en correcte levering

Milou

Onderdelen voor mijn convectoren besteld. De leverancier had er geen handleiding bij gedaan. Terug naar Warmteservice Almere. T bleek een lastige klus die veel spierkracht en geduld vroeg, Jessy gaf... Onderdelen voor mijn convectoren besteld. De leverancier had er geen handleiding bij gedaan. Terug naar Warmteservice Almere. T bleek een lastige klus die veel spierkracht en geduld vroeg, Jessy gaf niet op, kreeg t voor elkaar. Top. Een heel blijde klant! Dat is “warme service”!

He!no Peters

Snelle levering van héél veel artikelen.

Joris

Super service en advies en snel geleverd.
Vond alleen wel appart dat het bestelde expantie vat al was uitgepakt en er geen verwerkingsvoorschrift of iets van documentatie te vinden was.

Johan

Ronduit slecht,
Ronduit slecht,
Terug moeten gaan omdat de verkeerde materialen zijn gepakt. Toen was ik thuis kwam ik erachter dat er een koppeling verkeerd was gepakt, dus weer terug moeten rijden om om te wisselen. Gelukkig wilde de medewerkers wachten tot na sluitingstijd zodat ik wel de koppeling op dezelfde dag kon ophalen.
Savonds erachtergekomen dat een andere koppeling 16mm aansluiting had ipv 20mm. Deze heb ik maar gelaten want ik was klaar met het heen en weer rijden.

Medewerker begon ook niet professioneel toen ik zij dat ik de bestelling op kwam halen. Hij reageerde met "ik hoop voor je dat de onderdelen er zijn" terwijl ik in de ochtend al de bestelling heb geplaatst en de onderdelen er gewoon moesten klaarliggen.

Johan

Staan open voor vragen en helpen als het moet wel.

Sneller bestellingen voor ophalen klaarleggen zodat klanten gewoon verder kunnen.

Plug

Matig,
Matig,
Levering was niet compleet. Verder twijfel ik of de afwateringsset voor mijn douchedeuren wel goed is.Volgens pakbon zouden er twee sets geleverd moeten worden. Er is er maar 1 geleverd. Wordt op dit moment door vestiging Hillegom opgelost. Bestaande zet zijn verschillend van maat. Lijkt wel of er één is afgezaagd. Dit moet ik komende week nog gaan bespreken. Betekent voor de 2e maal naar Warmte Service.

Richard

Heel goede en snelle levering

F.Basten

Absoluut goed, prettig personeel aan de balie.
Ik ben goed geholpoen en er wordt ook goed meegedacht.

Goede service

geen op te noemen