Productinformatie op de website

de Groof

Thermostaat besteld via internet. Lag snel klaar. Was wel druk met afhalen

Alles snel geregeld

?

Bekx

Zeer goed goede service en snelle afhandeling

geen zo doorgaan wat mij betreft

Harms

Onderdelen voor zonnepanelen besteld. Eerst even gebeld om te informeren hoe lang de levertijd zou zijn. Keurige indicatie gekregen. Vrij snel daarna nog een mailtje met de exacte leverdatum... Onderdelen voor zonnepanelen besteld. Eerst even gebeld om te informeren hoe lang de levertijd zou zijn. Keurige indicatie gekregen. Vrij snel daarna nog een mailtje met de exacte leverdatum gekregen. Goede service!

Keurig te woord gestaan en levering zoals afgesproken

Flanderhijn

Zeer goed. Snelle levering.

Goede website, makkelijk je items vindbaar. Snelle levering . Maken waar wat ze roepen.

Zou ik niet zo snel weten .

Huitema

Goede website, prettige man die ons belde om door te geven wanneer de koerier zou bellen om de bezorgafspraak te bevestigen, goed product geleverd. Verwachting wordt waargemaakt.

Goede website, prettige medewerker aan de lijn, verwachting wordt waargemaakt.

Er is geen aftersales geweest, wellicht door een mail dan heb ik die gemist.

Vink-Meeuwenoord

We hebben via de website besteld, het product was niet voorradig, maar zodra het binnen was gekomen werden we gelijk gebeld.

- goed assortiment, staat keurig op de website of het product voorradig is of niet en wanneer beschikbaar. Werd gebeld toen het binnen was.

N.v.t.

Moes

Goede surfers en snelle levering

Wilkinson

Moest voor een product dat ik al betaald had in de winkel toch nog bij betalen omdat ze het bij een andere leverancier hadden moeten halen. Was een klein bedrag dus heb er geen punt van gemaakt maar... Moest voor een product dat ik al betaald had in de winkel toch nog bij betalen omdat ze het bij een andere leverancier hadden moeten halen. Was een klein bedrag dus heb er geen punt van gemaakt maar achteraf gezien slaat het nergens op

Als een prijs is vastgesteld en betaald kun je er niet op het moment dat de klant het product afhaalt nog een toeslag in rekening brengen

Jansse

Goed, snel

Alessie

Besteld en een dag later gereed om af te halen super

Doen wat ze zeggen perfect

Geen dit vast houden