Productinformatie op de website

Joep Dageraad

Top!
Deze gasten weten waar ze 't over hebben.

Peter

Prima ervaring, makkelijk bestellen en afhalen. Ook leuk dat ik mijn verjaardags korting in kon wisselen.

Veel artikelen en ruime keuze en als een artikel niet in de webshop staat kan ik het speciaal bestellen.

Ik kan moeilijk op de website mijn account gegevens vinden om aan te passen.

van de Ven

Goede service. Deskundige advisering.

Prijs - kwaliteit verhouding

Gerdo

Goed assortiment voor een goede prijs. Online besteld en afgehaald. Helaas hadden ze de verkeerde bochten meegegeven, maar ruilen is uiteraard geen probleem. Ook een teveel besteld onderdeel kon ik... Goed assortiment voor een goede prijs. Online besteld en afgehaald. Helaas hadden ze de verkeerde bochten meegegeven, maar ruilen is uiteraard geen probleem. Ook een teveel besteld onderdeel kon ik gewoon inleveren.

Klantvriendelijk. Goed assortiment

Informatie bij producten op website.

mark

Ze denken goed mee, vriendelijk en duidelijk.

Shahram

De laatste keer dat ik bij jullie kocht, besloot ik dat dit de laatste keer zou zijn. Want na tientallen artikelen die ik bij jullie had gekocht, moest ik deze keer het artikel retourneren vanwege... De laatste keer dat ik bij jullie kocht, besloot ik dat dit de laatste keer zou zijn. Want na tientallen artikelen die ik bij jullie had gekocht, moest ik deze keer het artikel retourneren vanwege een verkeerde aankoop. Maar ik kwam het abnormale gedrag van uw verkoper tegen. wat me eraan herinnerde dat ik de verantwoordelijkheid van het kopen van het materiaal moest aanvaarden en het niet zo gemakkelijk moest retourneren.

Productinformatie op de website verbeteren en Klantvriendelijkheid veel aan werken.

Ruud

top advies

Dirk

Fijne informatie voorziening.

Ook op zaterdag open zijn (Steenwijk).

Frank

Helemaal top, goede service en fijn contact

Jacco van Trigt

Slecht. Spullen verkopen die uitverkocht blijken te zijn

Je website bijhouden zodat je geen ontevreden klanten krygt