Productinformatie op de website

van den Born

Goede ervaring. Behulpzaam en kundig personeel.

En kundig en vriendelijk personeel. Snelle info als bestelling niet direct leverbaar is.

Indien bestelling niet direct leverbaar is hoor je tussentijds niets, je hoort ook niet hoe lang het gaat duren, pas als het opgehaald kan worden wordt je ingelicht.

Vos

Heel goed en aardig en kundig

Werd goed op de hoogte gehouden. Vak mensen!

Levering duurde best een paar dagen langer. Is goed gekomen gelukkig.

ten hag

Gewoon goed

concurerend

jullie zijn al jaren gewoon goed

Gaertner

Uitstekend. Altijd goed advies van iemand die weet waar hij over praat. Dit is voor mij het belangrijkste.

Goed advies! Kennis van alles omtrent installatie..

Blijf dit soort mensen met veel kennis als personeel aanhouden. Ben er zuinig op! Voor ons de hoofdzaak om bij warmteservice te kopen.

Brugman

Beleefde medewerkers in Deventer. Kijken met je mee en denken oplossingsgericht

Klant vriendelijk. Goede feedback over de producten.

Bij bestellingen waar je lang opwacht mag er iets meer vinger aan de pols gehouden worden. Bijvoorbeeld door te kijken welk onderdeel er niet leverbaar is waardoor de order onnodig niet uitgeleverd... Bij bestellingen waar je lang opwacht mag er iets meer vinger aan de pols gehouden worden. Bijvoorbeeld door te kijken welk onderdeel er niet leverbaar is waardoor de order onnodig niet uitgeleverd kan worden. Breng de klant op de hoogte zodat we samen de juiste keuze maken waardoor projecten geen vertraging oplopen.

de Jong

Goed en klantgericht

prima service

Les paul

Zeer goed

Zeer snelle verzending

Bas

Vakkennis, behulpzaamheid

De outlet-info is niet up-to-date. Ik bestelde en betaalde maar het product bleek niet beschikbaar. In Groningen prima service: ik kreeg een nieuwe voor outletprijs. In Brede slecht: ik zou het geld... De outlet-info is niet up-to-date. Ik bestelde en betaalde maar het product bleek niet beschikbaar. In Groningen prima service: ik kreeg een nieuwe voor outletprijs. In Brede slecht: ik zou het geld terug ontvangen maar dat gebeurde pas na een paar keer bellen.

den Hoed

Alleen maar goede ervaringen

Krol

Prima, keurig op tijd aangegeven wanneer spullen thuis werden gebracht.

Niks op aan te merken