Productinformatie op de website

Verkerk

Goed contact tussen bedrijf en klant

Kivits

Snelle levering na vlotte bestelling

Duidelijke webshop

Het duurde vrij lang dat we als particulier de spullen op konden halen. Als zakelijke klant kun je gelijk in de ochtend je bestelling ophalen, mailtje voor particulieren werd wat laat in de ochtend... Het duurde vrij lang dat we als particulier de spullen op konden halen. Als zakelijke klant kun je gelijk in de ochtend je bestelling ophalen, mailtje voor particulieren werd wat laat in de ochtend verstuurd en werd ter plekke uit het rek gehaald, dat kon ook wel om 7 uur in de ochtend.

van Beurden

Ik heb zonnepanelen en omvormers besteld met ca. 3 maanden levertijd. In mijn account geen verwachte levertijd en geen enkele communicatie of update na bijv. 2 maanden wachten. Dat kan best vrrbeterd.

Goede prijs, snelle reactie als ik contact zocht. Prima levering aan huis.

Na bepaalde tijd even mailtje sturen met status of voortgang. Info over verwachtte leverdatum wordt niet door jullie grgeven. Daar moest ik naar vragen.

Evert

Bestelling is keurig en snel geleverd.

Wetjens

Zeldzaam vriendelijke, behulpzame en kundige mensen

klantkontact, levertijden, betrouwbaarheid, kennis

DG

Snel geleverd,prima

snelle levering

van der Beek

Prima service en goed op tijd

Marinus

Snelle levering duidelijke communicatie

duidelijke website

Bol

Bestelling geplaatst en snel geleverd

Snelle levering, Makkelijk te bestellen

U gaf aan dat de levering wel wat dagen kon duren. Dat is dus helemaal niet zo. Ging super snel. Dit zou wel klanten tegen kunnen houden wanneer zij een bestelling willen plaatsen en zij het snel... U gaf aan dat de levering wel wat dagen kon duren. Dat is dus helemaal niet zo. Ging super snel. Dit zou wel klanten tegen kunnen houden wanneer zij een bestelling willen plaatsen en zij het snel willen hebben.

Hardendood