Productinformatie op de website

Eeuwema

Helaas dit keer niet het juiste artikel ontvangen. Gelukkig kon zonder problemen het artikel in de vestiging omgeruild worden en zorgden zij ervoor dat het administratief geregeld werd. Top van deze... Helaas dit keer niet het juiste artikel ontvangen. Gelukkig kon zonder problemen het artikel in de vestiging omgeruild worden en zorgden zij ervoor dat het administratief geregeld werd. Top van deze vestiging. Helaas moest ik er wel weer om rijden.

Service en informatie.

Juiste artikel opsturen en evt controle hierop

Reinhoudt

Harms

Heel goed

Vakkundig advies

Koene

Het bestelde werd keurig thuis bezorgd.

van Duijn

Tja.....levering zou langer duren dan op de site stond, is netjes voor gebeld. Dag van levering ook netjes op de afgesproken tijd. Alleen verkeerde geleverd. De geleverde radiator had de verkeerde... Tja.....levering zou langer duren dan op de site stond, is netjes voor gebeld. Dag van levering ook netjes op de afgesproken tijd. Alleen verkeerde geleverd. De geleverde radiator had de verkeerde kleur. Ik moest volgens de bezorger bellen naar de warmteservice in mijn woonplaats. Heb deze gebeld en ik zou teruggebeld worden. Moet nog gebeuren, dus kan nog niets zeggen over de afhandeling hiervan.

Gemakkelijk te bestellen, duidelijke info op de site. Bezorging netjes en op de afgesproken tijd.

Beter bereikbaar telefonisch en een snellere reactie.

Wolters

Perfect! Prima kraan en snelle levering!

Volgens afspraak voor 23:00 besteld volgende dag geleverd.

Niets

Koopman

Slecht. 3 flatfix deflectors besteld, zouden op voorraad zijn, bleken echter 2 aanwezig te zijn. Probeerde me er nog 1 vn een kleinere maat aan te smeren. Geweigerd natuurlijk.

Check geadverteerde voorraad met werkelijk voorraad.

Haringsma

Kundig personeel, goede behulpzame service en ruim aanbod aan beschikbare onderdelen