Productinformatie op de website

Nijhof

Uitstekende service en heel veel artikelen op voorraad of binnen korte tijd op de vestiging geleverd!

Snelle levertijden, goede service.

Levertijd op de website juist weergeven. Er stond een paar dagen levertijd dit werd een paar weken.

Bange

Prima ervaring. Goede prijzen.

Bestelgemak, levertijd, communicatie

Productinformatie op de site mag wel wat uitgebreider. Soms is het wel erg weinig en moet ik of bellen of de informatie ergens anders op internet vandaan halen

van Zundert

Gewoon prettig ,werd snel geholpen.

geen werd snel geholpen

GCJ Bogers

Altijd correct en klantvriendelijk geholpen

Indien niet voorradig, toch snel geleverd. Houden je op de hoogte van de status.

Eigenlijk niets

Oudenes

Top! Artikel was defect geleverd, kan gebeuren. 1 telefoontje en er werd direct een nieuwe gestuurd. Het defecte artikel kon ik daarna terugsturen met de bijgeleverde (reeds betaalde) retoursticker.

Heldere communicatie, probleem met het defect geleverde artikel werd direct opgelost zonder vragen. Uiterst vriendelijk en snel!

Nee!

Krieckaert

Aantal sanitair onderdelen besteld. Prima prijs en service.

Gewoon, prima site en service. Goede prijs.

Stijn

Over het algemeen kom ik graag bij jullie en wordt goed geholpen

Goede kennis van zaken
Vriendelijk
Goed assortiment

Beter aangeven hoe de leveringszekerheid is. Er zijn nu verschillende opties (op voorraad, op aanvraag en binnen x dagen) en dan die laatste is het niet zeker of het ook echt binnen die tijd komt.... Beter aangeven hoe de leveringszekerheid is. Er zijn nu verschillende opties (op voorraad, op aanvraag en binnen x dagen) en dan die laatste is het niet zeker of het ook echt binnen die tijd komt. Maar dan heb ik al wel besteld en betaald. 1x incident gehad met leveren vanuit Gouda: de rit was geannuleerd, maar ik was niet gebeld. Had ik voor niets vrijgenomen.

van den Bos

De levering was goed een gesprek met de wattsapp was minder ik geloof niet dat de man aan de andere kant verstand van zaken heeft

snelle levering

op de site bv melden wat in mijn geval de diameter van slangen is

Thielen

Prima service.

EA

Snelle levering en duidelijke webshop

Webshop, levertijd, product aanbod