Productinformatie op de website

Hazenhoek

Snelle levering tegen goede prijs

Hoen

Duidelijke informatie. Spullen waren niet direct leverbaar meteen de volgende dag al een telefoontje om dit netjes te melden. Bij ophalen vriendelijke mensen die netjes hielpen om de spullen op de... Duidelijke informatie. Spullen waren niet direct leverbaar meteen de volgende dag al een telefoontje om dit netjes te melden. Bij ophalen vriendelijke mensen die netjes hielpen om de spullen op de aanhanger te laden

Vriendelijke mensen achter de balie

Heb ik nog niet

van Dam

Een zeer betrouwbaar bedrijf met goede service. Op zaterdag een omvormer besteld en op maandag kon ik deze al rond 12:00 ophalen bij het postnl punt. Super!

Zeer snel en accuraat.

Nvt

Bloemers

Zo vaak als ik wat nodig heb gehad kan ik daarvoor ook bij Warmteservice terecht.

voorstellen voor beter gangbare materialen die dan sneller leverbaar zijn en ook nog eens goedkoper

daar heb ik nog totaal geen idee over. geen situaties gehad die beter zouden kunnen.

FlipFromAmstelveen

Zeer prettige bejegening. Snelle levering van bestelde goederen. Niet alle vragen over instellingen van verwarmingsthermostaat konden beantwoord worden.

Snelle levering. Competitieve prijzen.

Kennis over diverse thermostaatapparatuur ( m’n van Nefit-Bosch zou beter kunnen

van der Wielen

Vriendelijk en goed

niet nodig

goed zo

Symons

Perfect in alle opzichten!

Mooie én duidelijke webside. Verschillende betaalmethoden.

van Boldrik

Goed en fijne ervaring

Ruud

Goed dat er gekeken wordt wat er besteld is. zo kwam naar voren dat ik een verkeerde maat had besteld van een rookgasafvoer.

site is rommelig. als je een ketel besteld moet je zoeken naar installatie artikelen die erbij horen

van Rijn

Veel op voorraad, professioneel, goede prijs

Snelle levering, goede prijs

Nee vooral zo door gaan