Productinformatie op de website

Hoogland

Meijers

Snelle reactie, goede prijs en voor mij dicht bij.

Snelheid, duidelijkbeid, prijsstelling

vd Huijssen

Ik was erg te spreken over jullie maar na deze bestelling niet meer. Ik had voor de aankoop van zonnepanelen jullie gekozen ivm de snelle levering en goede service en niet omdat jullie de... Ik was erg te spreken over jullie maar na deze bestelling niet meer. Ik had voor de aankoop van zonnepanelen jullie gekozen ivm de snelle levering en goede service en niet omdat jullie de goedkoopste waren. Helaas duren de levering 4 ipv 1a2 weken en heb ik nooit een update van de uitgesteld levering gehad. Ben dus zeer slecht geïnformeerd en zal niemand meer adviseren om ietsisme jullie te bestellen. Gewoon echt slecht, een verstaande levering kan op z’n minst gemeld worden

Website

Mocht eeen levering vertraagd zijn, laat dit weten een kleine moeite lijkt mijn

Molevelt

Bestelling gedaan voor zonnepanelen installatie. Gelijk een belletje gekregen dat de levering van materialen iets langer duurde dan normaal. Dit had ik voorzien en materialen waren precies optijd... Bestelling gedaan voor zonnepanelen installatie. Gelijk een belletje gekregen dat de levering van materialen iets langer duurde dan normaal. Dit had ik voorzien en materialen waren precies optijd voor de klus.

Goede materialen en goede communicatie

Ik had bezorgen aangevinkt, dat was niet doorgekomen. Kon gelukkig zelf meekrijgen.

De Roo

Goede en nette service. Personeel heeft verstand van zaken.

Arjan

Duidelijke website, snelle en duidelijke correspondentie en idem levering

Voor nu geen

Paul

Het gekochte product was prijstechnisch prima, levering duur ets langer dan gedacht maar het personeel is vriendelijk.

de prijs

reactie op mijn vraag per e-mail

van den Berg

Prijs/kwaliteit is prima, alleen de communicatie over de levertijd kan beter.

Jenner

Correct en zakelijk ,gelijk gereageerd op mijn telefoontje of er nog een warmtepomp beschikbaar was.Daarna deze voor mij apart gezet.Ik heb hem de volgende dag opgehaald na een autorit van 1 1/2 uur... Correct en zakelijk ,gelijk gereageerd op mijn telefoontje of er nog een warmtepomp beschikbaar was.Daarna deze voor mij apart gezet.Ik heb hem de volgende dag opgehaald na een autorit van 1 1/2 uur .Vriendelijk aan de balie geholpen en de warmtepomp in mijn auto gezet.Aangeboden gebruik van de wc en koffie automaat alvorens de reis terug te aanvaarden, dus helemaal top.

Oog voor de klant

weet niet