Productinformatie op de website

A.noniem

Prima website en telefonisch contact. Snelle levering en gunstige prijzen.

van Veenendaal

Goede website, goede service

Hans

Onlangs heb ik mijn - door het bouwbedrijf - zeer amateuristisch aangelegde vloerverwarming omgebouwd naar besturing door de Honeywell HCE80 zoneregelaar. Daarover heb ik contact gehad met Yassin... Onlangs heb ik mijn - door het bouwbedrijf - zeer amateuristisch aangelegde vloerverwarming omgebouwd naar besturing door de Honeywell HCE80 zoneregelaar. Daarover heb ik contact gehad met Yassin die mij zeer professioneel en vriendelijk heeft geholpen. Waarvoor dank!

- Klantvriendelijk

Smit

Prima info

Info via pakketservice

timmerhuis Timmerhuis

De levering zou komen maart toen zeiden ze juni maar toch nog april.

Bert

Goed, duidelijk met de bezorg datum, maar onduidelijk wat niet meteen leverbaar is.Ik kreeg geen pakbon bij mijn bestelling en mijn bestelling was niet compleet. Hier moest ik achteraan bellen, het... Goed, duidelijk met de bezorg datum, maar onduidelijk wat niet meteen leverbaar is.Ik kreeg geen pakbon bij mijn bestelling en mijn bestelling was niet compleet. Hier moest ik achteraan bellen, het klopte dat 2 artikelen een langere levertijd hadden, dit zou nagestuurd worden, maar het zou handig zijn geweest als er een pakbon bij gezeten zou hebben , zodat ik kon zien wat nog nageleverd zou worden.

Communicatie betreft bezorg datum, daadwerkelijk snel terugbellen in de aftersales en doen wat jullie beloven

Een pakbon zou handig geweest zijn als bepaalde producten langere leverdatum hebben. Nu moest ik er achteraan bellen omdat ik het product niet had ontvangen en er geen pakbon bij zat

Hamminga Installatieservice

Mijn ervaring met warmteservice is prima. Ze maken een afspraak voor de bezorging en komen deze ook na. Keurig afgeleverd op de afgesproken plek. Materiaal welke geleverd is voldoet aan de... Mijn ervaring met warmteservice is prima. Ze maken een afspraak voor de bezorging en komen deze ook na. Keurig afgeleverd op de afgesproken plek. Materiaal welke geleverd is voldoet aan de verwachtingen en was onbeschadigd. Ik ben heel tevreden 😊

Doet wat het beloofd. Snelle levering. Op afgesproken plaats afgeleverd. Keurig afgewerkt

Geen verbeteringen nodig

Henk

Prima service, klantgericht en correct.

Service, correctheid, klantgerichtheid en snelheid.

Geen. Ik ben erg tevreden.

Mommers

Zeer goed, professionele mensen