Productinformatie op de website

Duijndam

Prima, ervaren en klantgericht

Eric

Bestelling prima gegaan en communicatie vanuit Warmteservice is erg goed als er iets wijzigt.

Communicatie is erg goed.

Levertijd op website niet helemaal correct.

Pot

Goeie service vriendelijk en betaalbaar

Zie vorige pagina’s

RdB

Goede communicatie en klantvriendelijk

Amels

Eerste contact ging wat stroef maar de verdere afhandeling ging prima

Levering ging op zich prima

Men had mijn naam en adres niet. Dit zou niet mogelijk moeten zijn als je de bestelling doet en alles in moet voeren op de website

Dobber

Bestelling snel geleverd gekregen

Wim

Goede service

Smid

Duidelijke beschrijving op de website. Snelle levering. Kaartje met handgeschreven naam van de medewerker bij de zending vind ik een leuke personal touch.

Versteeg

Uitstekende service. Normaal gesproken ga ik altijd naar de lokale winkel in Alphen a/d Rijn, maar had deze keer een cartouche voor een kraan via de website besteld. Ik kwam er na wat puzzelen... Uitstekende service. Normaal gesproken ga ik altijd naar de lokale winkel in Alphen a/d Rijn, maar had deze keer een cartouche voor een kraan via de website besteld. Ik kwam er na wat puzzelen achter dat ik helaas het verkeerde product besteld had, dus op naar de winkel. Daar kwamen we er achter dat ik een speciale versie voor mijn nogal bijzonder model kraan nodig had, en er was er gelukkig nog een beschikbaar. Helaas kon ik de foute niet terugsturen, die had ik gedemonteerd om uit te zoeken wat er verkeerd was. In ieder geval had ik binnen de kortste keren het probleem opgelost en de kraan is weer dicht.

Goede en snelle service via de website en kundige en vriendelijk personeel in de winkel.

Het zoeken naar de juiste cartouche is niet makkelijk. Het zou helpen als jullie dmv een plaatje of foto laten zien waar het type nummer op de cartouche te vinden is, wat bij Grohe niet... Het zoeken naar de juiste cartouche is niet makkelijk. Het zou helpen als jullie dmv een plaatje of foto laten zien waar het type nummer op de cartouche te vinden is, wat bij Grohe niet vanzelfsprekend is. Dan is het eenvoudiger het juiste onderdeel te vinden en bestellen. Bij mij was dat een extra kostenpost van bijna 55 Euro.

dhr Keteleer

Te vrede